بیش از 9هزار لرستانی در صف وام ازدواج

به گزارش سریال شهرزاد، معاون جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: 9 هزار و 639 نفر در صف وام ازدواج هستند که ضروری است برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات، بانکها همکاری مضاعفی داشته باشند.

بیش از 9هزار لرستانی در صف وام ازدواج

شهاب مولایی معاون جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان داشت: در حال حاضر لرستان رتبه سیزدهم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور را دارد که از مجموع 19 هزار و 710 متقاضی دریافت وام ازدواج، 10 هزار و 71 نفر پیروز به دریافت تسهیلات شده اند.

او اضافه نمود: 9 هزار و 639 نفر در صف وام ازدواج هستند که ضروری است برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات، بانکها همکاری مضاعفی داشته باشند چرا که متاسفانه بعضی از بانکها همکاری لازم را ندارند و همین سبب شده تا پرداخت تسهیلات به کندی صورت گیرد.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان توضیح داد: در پنج ماهه سال جاری هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده و در صورت همکاری بانکها این رقم افزایش پیدا می نماید.

مولایی بیان نمود: پیگیری و نظارت بر بانک هایی که تسهیلات را پرداخت می نماید در دستور کار می باشد و بیشتر بار پرداختی تسهیلات ازدواج با بانک ملی است و بعضی از بانک های دیگر در پرداخت این تسهیلات همکاری ندارند.

سریال شهرزاد لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 9هزار لرستانی در صف وام ازدواج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 9هزار لرستانی در صف وام ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید