تایید صلاحیت 368 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان

به گزارش سریال شهرزاد، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از تایید صلاحیت 368 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان اطلاع داد.

تایید صلاحیت 368 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان

محمود ثمینی در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید، با بیان این که مراحل اولیه انتخابات مجلس شورای اسلامی با همکاری فرمانداری ها اجرا شده است، اظهارکرد: کمترین ریزش ها را در مرحله تایید صلاحیت کاندیداها داشتیم و برای افراد رد صلاحیت شده حق اعتراض قائل شدیم.

وی اضافه کرد: 408 نفر در لرستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام شدند به طوری که 14 نفر قبل از اعلام و آنالیز صلاحیت ها و 6 نفر دیگر پس از تایید صلاحیت از حضور در انتخابات منصرف شدند.

ثمینی با یادآوری این مطلب که اطمینان بخشی به مردم با رعایت بی طرفی در آنالیز صلاحیت ها و چینش افراد در شعب اخذ رای حاصل می گردد، ادامه داد: ارتقای اعتماد عمومی با پرهیز از جانبداری مسئولان در انتخابات مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به این که دو جلسه بزرگ توجیهی برای دست اندرکاران انتخابات شهرستان ها تا خاتمه هفته در بروجرد و خرم آباد برگزار می گردد، توضیح داد: مدیران حق جانبداری از هیچ جناح، کاندید یا گروه سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند و باید از جانبداری پرهیز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تایید صلاحیت 368 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید صلاحیت 368 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید