حادثه ای عجیب در تئاتر شهر ، آمبولانس به موقع رسید

به گزارش سریال شهرزاد، نمایش مبکث زار به دلیل مساله ای که برای یکی از تماشاگران رخ داد، شامگاه گذشته 3 اردیبهشت ماه برای چند دقیقه ای متوقف شد.

حادثه ای عجیب در تئاتر شهر ، آمبولانس به موقع رسید

به گزارش سریال شهرزاد، شب گذشته ـ یکشنبه سوم اردیبهشت ـ به هنگام اجرای این نمایش و همزمان با یکی از صحنه های حساس آن، یکی از تماشاگران که بیماری زمینه ای صرع دارد، دچار تشنج و بد حالی شد و همین امر سبب شد که اجرا برای چند دقیقه ای متوقف شود و بازیگران و گروه اجرایی به یاری آن تماشاگر بیایند. در همین حین اورژانس که در نزدیکی مجموعه تئاتر شهر بود، به سرعت به بالای سر این تماشاگر رسید و او به بیرون از سالن منتقل شد.

بعد از وقوع این ماجرا، ابراهیم پشت کوهی، کارگردان این نمایش روی صحنه رفت و خطاب به تماشاگران گفت: سلامت تک تک شما از صد تا اجرا برای ما مهم تر است و به شما قول می دهم از همین لحظه اجرا را با انرژی بیشتری از سوی بازیگران شاهد خواهید بود.

نمایش مکبث زار اقتباسی آزاد و متفاوت از نمایشنامه مکبث شکسپیر است که این بار مکبث در جزیره هرمز بر سر تبدیل شدن به بابای بزرگ زار جدال می کند. این اثر نمایشی هر شب راس ساعت 19 و سی دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "حادثه ای عجیب در تئاتر شهر ، آمبولانس به موقع رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه ای عجیب در تئاتر شهر ، آمبولانس به موقع رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید