خبرنگاران چند خبر کوتاه شهری سمنان

به گزارش سریال شهرزاد، سمنان- خبرنگاران- توزیع پنج هزار اقلام پزشکی مورد احتیاج شهروندان، آغاز فعالیت بعضی از واحدهای صنفی با شرایط خاص، بازسازی و نورپردازی آب نمای میدان استاندارد و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند ناوگان شهری، از جمله خبرهای مهم شهری سمنان در روزهای اخیر است.

خبرنگاران چند خبر کوتاه شهری سمنان

به گزارش سریال شهرزاد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، حمید پیوندی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از توزیع حدود پنج هزار اقلام پزشکی مورد احتیاج مردم و اجرای مرحله پنجم توزیع ژل ضدعفونی نماینده و ماسک به پاکبانان سمنانی اطلاع داد.

وی گفت: در این روزهای پراضطراب مبارزه با شیوع کرونا، 205 پاکبان تمام قوت با کوششی مضاعف برای رفت و روب و پاکیزگی کوچه و خیابان های شهر کوشش می نمایند.

جان دوباره شهربازی سیمرغ

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سید محمد قاسمی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان اطلاع داد: شهربازی سیمرغ جان تازه ای می گیرد.

وی گفت: این سازمان در راستای اهداف خدمت رسانی خود به شهروندان شهر اخلاق علاوه بر زیباسازی منظر شهری و طراحی و اجرای فضای سبز شهری، نسبت به بازسازی و نوسازی مجدد شهربازی سیمرغ فضای مفرح و شادی را برای فرزندان شهر اخلاق در تابستان سال جاری راه اندازی می نماید.

اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند ناوگان شهری

روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهردادی سمنان نیز گزارش داد که این سازمان به منظور حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام به اجرای فاصله گذاری هوشمند ناوگان شهری نموده است.

با اجرای این طرح، مسافران در اتوبوس ها با علامت هایی بر روی جایگاه ها روبرو می شوند که بر روی جایگاه های 2 تایی تنها یک نفر می تواند بنشیند.

اجرای بعضی طرح های شهری توسط شهرداری منطقه یک

روابط عمومی شهرداری منطقه یک سمنان نیز در این روز از اجرای چندین طرح و برنامه اطلاع داد.

جمع آوری علف های هرز منطقه یک توسط عوامل شهرداری ناحیه دو منطقه یک در خیابان های حکیم الهی و زاوقان، عملیات بهسازی معابر خیابان شهید رجایی، احداث بوستان سفیدپل در حکیم الهی 36، دیوارکشی ملک خطرآفرین تخریب شده با بستن نوار خطر و اخطار به مالک، از جمله این اخبار است.

اتمام طرح بوستان خانواده، رنگ آمیزی پایه تیرهای برق بلوار حکیم الهی، اجرای کف پوش و بهسازی خیابان کهنه دژ، لکه گیری آسفالت خیابان باهنر، علویان، میدان کشاورز و حکیم الهی نیز از دیگر فعالیت های شهرداری منطقه یک است.

بازسازی میدان استاندارد

روابط عمومی شهرداری منطقه دو شهر سمنان نیز از قول مجتبی اعوانی، سرپرست اداره خدمات شهری منطقه دو به بهسازی و زیباسازی میدان استاندارد با بازسازی و نورپردازی آب نمای میدان توسط عوامل اداره خدمات شهری منطقه دو اشاره نمود.

وی گفت: به منظور بهبود و زیباسازی منظر شهری در میدان استاندارد با اجرای حفر و ساخت اتاقک تاسیسات، حفر چاه تعویض، طراحی و اجرای مجدد رینگ حوض، آب بندی کردن و رنگ آمیزی آب نمای ورودی شرقی شهر مورد اصلاح و بهره برداری نهاده شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران چند خبر کوتاه شهری سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند خبر کوتاه شهری سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید