صادرات صنایع دستی مسائل مالی کشور را مرتفع می نماید

به گزارش سریال شهرزاد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز در نوع خود بی نظیر است، اظهار کرد: اگر بتوانیم بستری برای عرضه تولیدات صنایع دستی به کشورهای خارجی فراهم کنیم می توانیم به رونق مالی و اشتغال زایی مناسب برسیم.

صادرات صنایع دستی مسائل مالی کشور را مرتفع می نماید

به گزارش سریال شهرزاد به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان تاکید نمود: با توجه به اعمال تحریم ها و در وضعیت مالی موجود در حوزه های گردشگری و صنایع دستی ظرفیت های زیادی داریم و در این زمینه صنعتگران ما می توانند در تمام استان ها هنرهای خود را عرضه نمایند.

وی صادرات محصولات هنری و صنایع دستی به کشورهای خارجی را مهم بیان کرد و گفت: با توجه با کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب، ظرفیت بسیاری برای فروش این این محصولات وجود دارد.

پزشکیان توضیح داد: اگر بتوانیم بستری برای عرضه تولیدات صنایع دستی به کشورهای خارجی فراهم کنیم با اشتغال زایی حاصل از آن، بسیاری از مسائل کشور حل می گردد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوزه های گردشگری و صنایع دستی می توانند محرکی برای سایر صنایع باشند.

پزشکیان تاکید نمود: اگر برگزاری چنین نمایشگاه هایی تقویت گردد و بتوانیم با سایر کشورها ارتباط برقرار کنیم این موضوع می تواند موجب رونق کسب و کار تولیدنمایندگان، صنعتگران صنایع دستی و هتل داران باشد.

منبع: میراث آریا

به "صادرات صنایع دستی مسائل مالی کشور را مرتفع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات صنایع دستی مسائل مالی کشور را مرتفع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید