عادت های مخفی 3 فرد مشهور چیست؟

به گزارش سریال شهرزاد، عادات عجیب افراد مشهور! عنوانی مجذوب کننده و خواندی است که علاوه بر اینکه چند دقیقه ای شما را سرگرم می نماید، ممکن است بعضی از افراد داخل این فهرست هم جز سلبریتی های مورد علاقه شما باشند!

عادت های مخفی 3 فرد مشهور چیست؟

همه آدم ها در زندگی روزمره خود عادت های خاص رفتاری دارند که شاید به نظر خودشان خیلی نرمال و معمولی به نظر برسد. افراد مشهور از آن جا که همواره در معرض دید مردم و رسانه ها قرار می گیرند، بیشتر به خاطر رفتارهای عجیب و غریب شان مورد توجه واقع می شوند. بیایید با سریال شهرزاد سری به زندگی آدم های مشهور بزنیم تا ببینیم عجیب ترین عادات افراد مشهور چیست.

بیل گیتس، دست چپش همواره در جیبش است | Bill Gates

بیل گیتس از جمله افراد مشهوری است که باید همواره دست چپش را در جیب نگه دارد. او حتی در ملاقات با شخصیت های سیاسی بزرگ سایر کشورها دستش را از جیب بیرون نمی آورد. طی یک مصاحبه مطبوعاتی بیان نمود که اگر دستش را از جیب خارج کند به طور کل رشته افکار خود را از دست داده و نمی تواند به راحتی با سایرین ارتباط برقرار کند.

بتهوون، تشت آب سرد | Ludwig van Beethoven

بتهوون آهنگساز مشهور دنیا زمانی که می خواست، یک اثر نو را خلق نماید، ساعت ها در اتاقش راه می رفت و مدام نت ها را با صدای بلند زمزمه می کرد. او اگر به آنچه که دلخواهش بود، نمی رسید، یک تشت آب سرد را روی سرش خالی می نمود تا بتواند تمرکز بیشتری به دست بیاورد. گاهی حتی در سرما شدید زمستان ساعت ها در برف می نشست و تا به خواسته اش نمی رسید، کوتاه نمی آمد.

داروین، چشیدن طعم غذای حیوانات | Charles Darwin

یکی دیگر از عادات افراد مشهور مربوط به داروین دانشمند بزرگ علم زیست دنیا است. او در اقدامی عجیب به شدت علاقه مند به چشیدن مزه غذای حیوانات بود. داروین در کوشش بود با این کار به شناخت خوبی از ذائقه یا ساختار گوارش آن ها برسد. داروین تمام عمر خود را به تحقیق بر کالبد جانداران پرداخت. بخش اعظمی از علم امروز مدیون این دانشمند مشهور است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با عجیب ترین مناسبت های تقویم آشنا شوید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "عادت های مخفی 3 فرد مشهور چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادت های مخفی 3 فرد مشهور چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید