فروش گوشی های سونی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است

به گزارش سریال شهرزاد، بخش موبایل سونی طی سال های اخیر از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته اما به نظر می رسد استراتژی تازه این شرکت برای تمرکز بیشتر برای گوشی های رده بالا و گران قیمت جواب داده است. بر اساس تازهترین گزارش اقتصادی شرکت سونی، بخش موبایل این شرکت در سه ماهه دوم 2021 عایدی 871.6 میلیون دلاری کسب نموده ولی عایدی این بخش در مدت مشابه سال گذشته 695.7 میلیون دلار بوده است. طبق اعلام سونی، افزایش آمار فروش منجر به این افزایش عایدی شده است.

فروش گوشی های سونی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است

2020 اولین سال بعد از 2017 بود که بخش موبایل سونی به سوددهی رسید و به نظر می رسد این فرایند سودآوری در سال 2021 هم ادامه دارد. به طور کلی در نیمه نخست 2021، سونی پیروز شده 469 میلیون دلار عایدی بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دست آورد. اگرچه هنوز سود دریافتی بخش موبایل چندان قابل توجه نیست، اما همین افزایش آمار فروش خبر بسیار خوبی برای مدیران این شرکت محسوب می گردد.

سونی به تازگی توجه خود را به ساخت گوشی های گران قیمت مختص گروه کوچکی از کاربران معطوف نموده و باید ببینیم آیا با ادامه یافتن این رویکرد، سونی بار دیگر به بازیگر بزرگی در بازار موبایل تبدیل می گردد یا نه. برای جواب دادن به این سوال، باید چند فصل دیگر منتظر بمانیم و ببینیم گوشی های این شرکت تا چه حد با استقبال کاربران روبه رو می شوند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش گوشی های سونی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گوشی های سونی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید