مذاکره مخفیانه برای هایجک ستاره استقلال ، آبی ها بازنده جابجایی می شوند؟

به گزارش سریال شهرزاد، سؤال طرفداران استقلال در مقطع کنونی این است اگر مذاکرات با مدیران سانتاکلارا بخوبی پیش رفته است چرا مدیران استقلال کار را یکسره نمی نمایند؟

مذاکره مخفیانه برای هایجک ستاره استقلال ، آبی ها بازنده جابجایی می شوند؟

به گزارش سریال شهرزاد مدیران باشگاه استقلال دیروز مدعی شدند مذاکرات با باشگاه سانتاکلارا پرتغال به مراحل خوبی رسیده و احتمال حفظ محمد محبی در ترکیب استقلال برای فصل آینده افزایش یافته است، اما علی رغم طرح این موضوع تکراری که از هفته ها قبل بارها از سوی مدیران این مجموعه بویژه شخص حجت کریمی مطرح شده نشانه ای برای تحقق آن وجود ندارد.

همزمان با طرح این موضوع شنیده می گردد بعضی باشگاه های دیگر که تمایل به جذب بازیکن تأثیرگذار فصل گذشته استقلال دارند به صورت چراغ خاموش با طرف پرتغالی وارد مذاکره شدند تا زمینه استخدام این بازیکن برای فصل آینده را هموار نمایند اما به علت اینکه مذاکرات آنها به بن بست نخورد برخلاف استقلال هیچ گونه اطلاع رسانی معینی در این ارتباط انجام ندادند تا در سکوت به هدف خود دست یابند.

با این حال حجت کریمی که این روزها به شدت از سوی منتقدان زیر فشار واقع شده است از چهار هفته قبل همچنان تأکید دارد مذاکرات با طرف پرتغالی به مراحل خوبی رسیده و محبی در استقلال ماندگار خواهد بود.

اما سؤال طرفداران استقلال در مقطع کنونی این است اگر مذاکرات با مدیران سانتاکلارا بخوبی پیش رفته است چرا مدیران استقلال کار را یکسره نمی نمایند؟

برای رمزگشایی از پشت پرده این معمای پیچیده باید به سراغ قرارداد باشگاه استقلال و سانتاکلارا رفت؛ در توافق ابتدایی استقلال با طرف پرتغالی یک بند ویژه لحاظ شده تا چنانچه در انتها فصل اول باشگاه استقلال احتیاج به حفظ محمد محبی داشت بتواند بدون دغدغه این بازیکن را با پرداخت مبلغی معین همچنان در اختیار داشته باشد و سانتاکلارا امکان انتقال این بازیکن به طرف سوم را نداشته باشد، اما برای اجرای این بند تاریخ معینی در نظر گرفته می گردد تا چنانچه باشگاه استقلال تا آن موقع مبلغ توافق شده را پرداخت نکرد، مدیران سانتاکلارا بتوانند به منظور حفظ منافع باشگاه خود این بازیکن را به سایر باشگاه های متقاضی بفروشند.

گفته می گردد استقلال در فرایند توافق اولیه خود با باشگاه سانتاکلارا در بند مذکور تعهد می نماید برای فصل دوم با پرداخت مبلغ 600 هزار دلار تا روز نهم خرداد ماه 1402 به باشگاه سانتاکلارا می تواند محبی را به مدت یک فصل دیگر در اختیار داشته باشد که به نظر می آید با توجه به مسائل مالی این مبلغ در موعد مقرر به طرف پرتغالی پرداخت نشده به همین علت حالا باید دوباره فرایند مذاکره با طرف پرتغالی از سر گرفته گردد با این تفاوت که اگر طرف سومی وارد فرایند مذاکره با باشگاه سانتاکلارا گردد این باشگاه می تواند به منظور درآمدزایی بیشتر مجوز حضور محمد محبی را به آنها واگذار کند.

با در نظر گرفتن این اخبار به نظر می رسد حجت کریمی و سایر مدیران باشگاه استقلال که این روزها با مسائل مالی بسیار زیادی روبه رو هستند و بودجه لازم برای پرداخت بدهی های فصل قبل خود را ندارند توانایی جلب رضایت مجدد باشگاه سانتاکلارا پرتغال را ندارند تا محبی همچون مهدی قایدی مجبور به جدایی از استقلال گردد!

البته اگر ادعای مدیران باشگاه استقلال مبنی بر توافق با باشگاه سانتاکلارا واقعی باشد بایستی ظرف امروز و فردا این مسأله از سوی باشگاه سانتاکلارا و محمد محبی به عنوان طرفین دیگر قرارداد تأیید گردد اما سکوت بحث برانگیز آنها و کوشش چراغ خاموش باشگاه های متمول لیگ فزونی برای جذب بازیکن بوشهری فصل گذشته استقلال مقدار استرس و نگرانی طرفداران استقلال در مورد این انتقال را بیشتر از هر زمانی افزایش داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مذاکره مخفیانه برای هایجک ستاره استقلال ، آبی ها بازنده جابجایی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره مخفیانه برای هایجک ستاره استقلال ، آبی ها بازنده جابجایی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید