هلاکت شروری که 13 مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود

به گزارش سریال شهرزاد، خبرنگاران/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت ولی داد شه بخش شرور سابقه داری خبر داد که در سال 1388، 13 تن از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود.

هلاکت شروری که 13 مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به 8 ماه کارشناسایی و کار اطلاعاتی ماموران در قرارگاه عملیانی ابوذر اظهار کرد: در پی هلاکت 2 تن از اشرار مسلح در کویر فهرج توسط تکاوران استان کرمان در 7 آذر ماه جاری شناسایی اجساد این قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با شناسایی اجساد این افراد مشخص شد، یکی از آنها فردی به نام ولی داد شه بخش بوده که سال 1388 در کویر طبس با نیروهای فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی زمانی که برای دستگیری قاچاقچیان در حال انجام ماموریت بودند، درگیر می شود.

به گزارش سریال شهرزاد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام نمود: این شرور بی رحم 13 تن از جان بر کفان نیروی انتظامی را به بی رحمانه ترین شکل در آن سال به شهادت می رساند.

ناظری اعلام نمود: از دیگر شرارت های وی می توان به شهادت تعدادی از نیروهای سپاه در منطقه کورین زاهدان، حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر و انجام چندین فقره درگیری مسلحانه دیگر در کویر استان کرمان از سال 1388 تاکنون اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه هلاکت وی مورد تائید اداره کل اطلاعات استان کرمان است، گفت: هلاکت این شرور موجی از رضایت را در مردم منطقه به همراه داشت که امیدواریم مرهمی باشد، برای دل مادران و فرزندان شهیدانی که برای حفاظت از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هلاکت شروری که 13 مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت شروری که 13 مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید