وقوع بیش از 1600 فقره تصادف در شهرهای لرستان

به گزارش سریال شهرزاد، حمید کشاورز شامگاه سه شنبه در کارگروه امنیت راه های لرستان در سخنانی با بیان اینکه تعداد فوتی های تصادفات درون شهری استان در مدت مشابه سال قبل 44 نفر بوده که این عدد طی سال جاری به 26 نفر کاهش یافته است، اضافه نمود: طی سال جاری 11 نفر در صحنه تصادف، چهار نفر در حین انتقال و 11 نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وقوع بیش از 1600 فقره تصادف در شهرهای لرستان

دبیر شورای ترافیک لرستان با اشاره اینکه طی پنج ماه نخست سال گذشته مجموع تصادفات درون شهری لرستان هزار و 602 مورد بوده است و این عدد طی سال جاری هزار و 612 مورد بوده است، اضافه نمود: در تعداد تصادفات افزایش داشته ایم، در فوتی ها طی سال جاری کاهش داشته ایم.

کشاورز با بیان اینکه از نظر تعداد بیشترین تصادفات مربوط به خرم آباد، بروجرد و پلدختر بوده است، ادامه داد: همچنین کاهش تصادفات را در دلفان، الیگودرز و کوهدشت داشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه تعداد فوتی ها در تصادفات درون شهری لرستان 41 درصد کاهش یافته است، ادامه داد: تعداد مجروحان در تصادفات درون شهری استان دو درصد کاهش یافته و بیشترین کاهش جرحی در تصادفات را در شهرهای ازنا، دلفان، کوهدشت، الیگودرز، درود و بروجرد داشته ایم و بیشترین جرحی را در تصادفات مرکز استان داشته ایم.

دبیر شورای ترافیک لرستان با اشاره به اینکه 38 درصد از تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو، 15 درصد عدم رعایت حق تقدم و 10 درصد به دلیل عدم توانایی است، گفت: همچنین 73 درصد تصادفات مربوط به سواری ها و 13 درصد موتورسیکلت ها است.

کشاورز سهم عابرین پیاده در تصادفات درون شهری استان را 19 درصد اظهار داشت و گفت: بیشترین ساعت تصادفات درون شهری عصرها است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وقوع بیش از 1600 فقره تصادف در شهرهای لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع بیش از 1600 فقره تصادف در شهرهای لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید