پارما ژروینیو را تا اطلاع ثانویه از حضور در تمرینات محروم کرد

به گزارش سریال شهرزاد، باشگاه پارما اعتراض مهاجم ساحل عاجی اش به فراهم نشدن شرایط انتقال او به تیم السد قطر را با مجازات کردن او پاسخ داد.

پارما ژروینیو را تا اطلاع ثانویه از حضور در تمرینات محروم کرد

به گزارش سریال شهرزاد، باشگاه پارما ژروینیو را تا اطلاع ثانوی از شرکت در تمرینات این تیم محروم کرد. دلیل این تصمیم انضباطی باشگاه، غیبت غیرموجه مهاجم ساحل عاجی در تمرینات برای سه روز متوالی بوده است.

مهاجم سابق رم که تعلل باشگاه پارما را دلیل محقق نشدن انتقالش به تیم السد قطر می داند، به شیوه خودش برای تلافی جویی دست به کار شد و بدون اطلاع دادن به باشگاه برای سه روز از شرکت در تمرینات خودداری کرد.

تیم السد قطر در آستانه جذب ژورینیو قرار داشت و گفته می شد که همه چیز برای انتقال 5 میلیون یورویی این بازیکن به لیگ ستارگان فراهم شده است اما تعلل دو باشگاه در انجام مراحل اداری این جابجایی سبب شد که ژروینیوی 32 ساله در استادیو تاردینی باقی بماند. ژورینیو اما باشگاه پارما را به مسبب این اتفاق می دانست و به همین دلیل از شرکت در تمرینات تیم خودداری کرد.

پارما نیز مقابله به مثل و اعلام نموده که ژورینیو تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات گروهی تیم را را ندار و باید به صورت انفرادی تمریناتش را ادامه دهد.

ژروینیو تابستان سال 2018 از تیم هبئی چاینا فورچون به عنوان بازیکن ازاد به پارما پیوست و تا الان در 47 بازی اش برای این تیم 15 گل زده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پارما ژروینیو را تا اطلاع ثانویه از حضور در تمرینات محروم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارما ژروینیو را تا اطلاع ثانویه از حضور در تمرینات محروم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید