چه روزهایی از سال بلیط کیش مقرون به صرفه است؟

به گزارش سریال شهرزاد، اگر در پی یک سفر مقرون به صرفه با هواپیما به جزیره کیش هستید و دوست دارید از بلیط مقرون به صرفه کیش باخیر شوید نکات خبرنگاران را نباید فراموش کنید. خیلی از افراد با یک بار سفر به کیش عاشق آن می شوند و تمایل دارند بارها و بارها به آنجا بروند اما برخی از مواقع نه از لحاظ اقتصادی و نه از لحاظ تایمی وقت مناسبی برای مسافرت پیدا نمی نمایند. بهتر دیدیم که در مورد روزهای خاصی که می توان برای این جزیره زیبا برنامه ریزی کرد به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم. قطعاً شما هم دوست دارید با نرخ خوب و با پایین ترین نرخ به کیش سفر کنید، کیش با ساحل های قشنگی که دارد دل هر مسافری را با خود میبرد. اما چه زمان هایی به کیش سفر کنیم؟ پاسخ شما را در زیر ارائه نموده ایم.

چه روزهایی از سال بلیط کیش مقرون به صرفه است؟

سفر به جزیره کیش با هواپیما

اگر علاقه مند به تماشا دریا هستید برترین جایی که در ایران می توان هم از تماشا آب لذت برد و هم دراخل آن شنا کرد سواحل جنوبی ایران است که در این میان جزیره کیش به دلیل های مختلف مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. در واقع آرامش و لوکس بودن باعث شده است این جزیره به محبوب ترین نقطه ایران برای سفر شناخته گردد. همانطور که می دانید بلیط چارتری کیش همه روزه برای خرید آنلاین وجود دارد ولی داشتن یک سری اطلاعات به شما درک درستی از قیمت ها می دهد به طوری حتی از ماه ها قبل می توانید با داشتن این اطلاعات برای روزهای خود برنامه ریزی کنید.

یک قانون نانوشته برای بلیط هواپیما در نزدیکی ایام نوروز وجود دارد و آن این است که همواره پروازهای جهت کیش به تهران آخرین روزهای اسفند به شدت قیمت پایینی دارند. به طوری که بیشتر ایرلاین ها بلیط هواپیما کیش به تهران را در آن روزها به قیمت شاید حتی 30 هزار تومانی به فروش برسانند!

دقیقاً بعد از تعطیلات نوروز شاهد کاهش نرخ فوق العاده برای بلیط هواپیما تهران به کیش هستیم در این زمان ها که از 12 فروردین آغاز می گردد بلیط ها به قیمت 50 هزار تومان نیز می رسد. در واقع اگر کارمند نباشید و یا حتی بتوانید مرخصی بگیرید ارزش آن را خواهد داشت.

در بعضی از روزهای سال مانند ایام رمضان نیز شاهد کاهش نرخ بلیط ها هستیم ولی هیچ کدام به مقدار دو موردی که در بالا اشاره کردیم کاهش نرخ ندارند. البته این موضوع را نیز دقت کنید که در آن طرف سفر نیز نیازمند خرید بلیط هواپیما هستید که دیگر نرخ مناسب ندارد و نرخ آن ها عادی است.

هیچ وقت در ایام تعطیلات و ایام شلوغ سال در پی نرخ خوب نباشید و همواره در پی بلیط لحظه آخری باشید که به راحتی از سایت سریال شهرزاد می توانید به صورت آنلاین مشاهده و برررسی کنید و در زمان مناسب نسبت به خرید آن اقدام کنید.

منبع: تریپ

به "چه روزهایی از سال بلیط کیش مقرون به صرفه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه روزهایی از سال بلیط کیش مقرون به صرفه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید