کشف محموله گوشت تاریخ گذشته در بازرسی گشت نوروزی در مشهد

به گزارش سریال شهرزاد، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: حدود 2 تن و 700 کیلوگرم گوشت در بازرسی از واحدی در بازار سپاد مشهد کشف و توقیف شد.

کشف محموله گوشت تاریخ گذشته در بازرسی گشت نوروزی در مشهد

سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: این محموله شامل 86 کارتن و 6 سبد گوشت مرغ جوجه کبابی شده منجمد به وزن حدودی یک تن و 200 کیلوگرم به تاریخ فراوری شهریور 99، 50 کارتن خرده گوشت گاوی به وزن حدود یک تن به تاریخ فراوری آذر 99 و 25 کارتن گوشت گوسفندی گردن به وزن حدود 500 کیلوگرم به تاریخ فراوری آذر 99 است.

وی ادامه داد: اقلام مذکور از استان خورستان وارد استان ما شده و در سردخانه این واحد متخلف نگهداری شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد اعلام نمود: در آنالیز های انجام شده محموله از نظر ظاهری غیرقابل مصرف تشخیص داده شد و با حضور گشت دامپزشکی مقرر شد متصدی جهت پیگیری فرایند پفراینده و معدوم سازی محموله کشف شده به دامپزشکی شهرستان مشهد مراجعه نماید.

نصری سرآسیا به شهفرایندان و زائرین اطمینان خاطر داد و گفت: گشت های بازرسی محصولات کشاورزی شهرستان مشهد در ایام نوروز به صورت شبانه روزی از کشتارگاه ها تا مراکز خرده فروشی در حال گشت زنی و اعمال قانون هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی وی اضافه نمود: سامانه پیامکی 3000765555 آماده دریافت شکایات عرضه کالاهای اساسی کشاورزی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف محموله گوشت تاریخ گذشته در بازرسی گشت نوروزی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف محموله گوشت تاریخ گذشته در بازرسی گشت نوروزی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید