یاری 18.5 میلیاردی شهرداری به متروی تهران از محل عوارض طرح ترافیک

به گزارش سریال شهرزاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت که در امسال 18 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل عوارض حاصل از طرح ترافیک به متروی پایتخت یاری شده است.

یاری 18.5 میلیاردی شهرداری به متروی تهران از محل عوارض طرح ترافیک

به گزارش سریال شهرزاد، محسن پورسیدآقایی در این باره گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک آمادگی دارد مقدار عوارض دریافتی از طرح ترافیک جدید را اعلام کند و در سامانه شفافیت نشان دهد که این عوارض در کدام یک از بخش های حوزه حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوسرانی و ... هزینه می گردد.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای شهر تهران درآمد حاصل از اخذ عوارض طرح ترافیک باید برای توسعه حمل و نقل عمومی شهر هزینه گردد، عنوان نمود: در انتها سال، حسابرس و بازرس قانونی به صورت حساب های عوارض دریافتی رسیدگی می نمایند و اگر خلاف این مصوبه عمل گردد، بازرس این تخلف را به شورا اعلام خواهد نمود.

بنا براعلام شهرنوشت، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه خیال مردم از نحوه صرف درآمد حاصل از عوارض طرح ترافیک در حوزه حمل و نقل عمومی آسوده باشد، گفت: در امسال (1398) حدود 18 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اخذ عوارض طرح ترافیک به متروی پایتخت یاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یاری 18.5 میلیاردی شهرداری به متروی تهران از محل عوارض طرح ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 18.5 میلیاردی شهرداری به متروی تهران از محل عوارض طرح ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید