یحیی گل محمدی: طرفداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم ها رعایت گردد

به گزارش سریال شهرزاد، تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازی مقابل پیکان و سه امتیاز آن خیلی برای قهرمان ایران مهم است.

یحیی گل محمدی: طرفداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم ها رعایت گردد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر پیکان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) گفت: هر بازی که در پیش داریم و جلوتر می رویم حساسیت رقابت ها بیشتر می شود. با توجه به شرایط مان در جدول و اینکه باید برای قهرمانی مدعی اصلی باشیم قطعا ملاقات فردا برای ما مهم حیاتی و حساس است. مقابل تیم با انگیزه و جوان که از لحاظ تاکتیکی منسجم است بازی داریم. باید شرایط را به شکلی فراهم کنیم که سه امتیاز را به دست آوریم.

وی اضافه کرد: اشتباهات داوری برای تیم پرسپولیس سریالی شده است و واقعا جای نگرانی دارد. این سه امتیاز خیلی برای ما مهم است و باید مقابل پیکان خیلی با تمرکز و جسور باشیم و با جنگندگی زیاد، برد را به دست آوریم. امیدوارم شرایط به شکلی فراهم شود که بتوانیم بازی خود را ارائه بدهیم. فکر می کنم زمین استادیوم دستگردی شرایط خوب و ایده آلی ندارد و فوتبال بازی کردن در این زمین برای هر دو تیم سخت است.

گل محمدی در ادامه توضیح داد: باید از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم و فرصت طلب باشیم. در بازی قبلی مقابل طرفدار موقعیت های خیلی زیادی داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم. البته در آن مسابقه مسائل داوری هم خیلی تأثیرگذار بود. این اشتباهات داوری برای تیم پرسپولیس سریالی شده است و واقعا جای نگرانی دارد. تحمل و طاقت ما هم حدی دارد و امیدوارم اشتباهات سریالی جایی تمام شود.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: بدتر از این اشتباهات این است که رضا سخندان درباره صحنه گل طرفدار گفته که این گل درست بوده، چیزی که من خواندم گفتند بازیکن حریف جوگیر شده، اما فیلم ها و تصاویر که جوگیر نشده اند و همه چیز را نشان دادند. آن صحنه هند خیلی واضح بود، اما متاسفانه این اتفاقات و اشتباهات فقط برای پرسپولیس می افتد و تعدادشان هم خیلی زیاد شده است. جای نگرانی دارد و جایی باید این مسائل تمام شود. نباید باشگاه ها چنین نگرانی داشته باشند. از داوران می خواهم تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند. می دانیم آنها هم مسائل زیادی دارند، اما باید برای قضاوت بهتر تمرکز بیشتری داشته باشیم.

یحیی گل محمدی در ادامه در مورد اینکه سابقه همکاری اش با مجتبی حسینی تا چه میزان روی ملاقات فردا تاثیرگذار است، گفت: حسینی از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ماست. می دانیم چقدر وقت می گذارد و به کارش علاقمند است. او دوست دارد تیمش فوتبالی بازی کند که بر اساس تاکتیک باشد. سال جاری هم تیم خوبی جمع وجور نموده و ملاقات فردا به این علت که دو تیم در پی فوتبال بازی کردن هستند خوب از آب درمی آید و به همین علت ملاقات جذابی خواهیم دید.

سرمربی پرسپولیس مطرح نمود: تمام صحبت هایی که کارشناسان و پیشکسوتان کردند درست است زیرا تیمی که می خواهد قهرمان شود، نباید گل زیاد دریافت کند. بیشتر گل هایی که خوردیم یا به خاطر نداشتن تمرکز بوده و یا به علت مسائل داوری. به هر حال تغییرات زیادی در خط دفاع داشتیم و هماهنگی طول می کشد و زمان احتیاج داریم. باید مسئولیت پذیری دفاعی خود را زیاد کنیم زیرا بخشی از این مسائل به خود ما برمی شود.

گل محمدی درباره این که موتور پرسپولیس در نیمه دوم روشن می شود، گفت: باید در نیمه اول با تمرکز بیشتری به میدان برویم و سعی کنیم گل بزنیم و گل نخوریم. باید تمرکز خود را بیشتر کنیم و مثل ساعت کار کنیم. در چنین مجموعه ای اگر یکی دو نفر، کارشان درست نباشد، مجموعه ضربه خواهد خورد. در هفته گذشته تذکراتی داده شد و امیدوارم با تمرکز و تمرین بیشتر، این مسائل حل شود.

وی در مورد رادوشویچ گفت: بحث رادو تعیین است و به خاطر مسائل اقتصادی از تیم ما جدا شد. می شد این اتفاق نیافتد، فقط بحث این دروازه بان نبود و از پارسال هشت بازیکن ما به خاطر مسائل اقتصادی جدا شدند. تیمی که نایب قهرمان آسیا بوده و 5 دوره قهرمان شده، نباید این مسائل را داشته باشد و باید قوی تر شود. در فوتبال ایران همواره این مسائل وجود داشته و ممکن است در آینده هم اتفاق بیافتد.

گل محمدی درباره باخت پیکان به استقلال گفت: پیکان بد بازی نکرد و دو گل روی ضربه ایستگاهی خورد. آن ها می خواهند جبران نمایند و این کار ما را سخت تر می نماید.

گل محمدی در مورد انتخاب مهدوی به عنوان داور مسابقه گفت: چیزی که ما از داوران می خواهیم، این است که عدالت و تمرکز در تصمیم گیری هایشان باشد و امیدوارم قضاوت عادلانه ای داشته باشند تا دو تیم رضایت داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت ترابی اضافه کرد: او بازیکن تاثیرگذاری است و نبودش به ما ضربه می زند اما بازیکنان جایگزین خوبی داریم. پهلوان تازه تمرینات را آغاز نموده و به بازی نمی رسد. تا کارت بازیکنانی که جذب شده، نرسد نمی توانم صحبت کنم اما گفته شده تا آدینه پنجره نقل وانتقالات باز می شود. شرایط باشگاه حساس است و این می تواند کمکی برای ما باشد.

وی در سرانجام گفت: طرفداران به این تیم علاقه مندند و عاشقانه این تیم را دوست دارند. آن ها نگرانی خاص خود را دارند و این اتفاقات مختص پرسپولیس است. امیدوارم خواسته آن ها برآورده شود زیرا خواسته زیادی ندارند. طرفداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم ها رعایت شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "یحیی گل محمدی: طرفداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم ها رعایت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: طرفداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم ها رعایت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید