تشویق برانکو، ضربه به تیم ملی

به گزارش سریال شهرزاد، بی شک تشویق برانکو در بازی ملی ضربه زدن به کی روش نیست بلکه حمله به تیم ملی است.عبور از این رنگ بندی ها یاری می نماید تا تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا، روزهایش را مفت از دست ندهد.

تشویق برانکو، ضربه به تیم ملی

به گزارش سریال شهرزاد ، مطمئنا تا به الان اکثر هواداران فوتبال در ایران ویدئوی منتشر شده از استادیوم آزادی که به برخورد دستیار کارلوس کی روش یعنی اوسیانو کروز با یک خبرنگار مربوط می گردد را دیده اند. ویدئویی که در آن معین است کروز از سوال خبرنگار درباره خوشحالی مربی دروازه بان های تیم ملی بعد از قهرمانی کاشیما ناراحت شده و قصد دارد تلفن همراه او را بگیرد. بدون توجه به اینکه جایی که این رخ داد میکسدزون بود یا نه، کار خبرنگار درست بود یا نه، بدون شک بر هیچ کس پوشیده نیست که رفتار کروز جایی برای دفاع ندارد. همانطور که برهیچ کس پوشیده نیست در این مقطع از زمان کی روش و البته دستیارانش باید خوب درک نمایند تیم ملی در چه شرایطی قرار گرفته.

درست در فاصله 50 روز تا شروع جام ملت ها چنین اتفاقاتی پیرامون تیم ملی رخ می دهد و هرروز دوگانگی ها بیشتر می گردد. اتفاق های تلخ بازی مقابل ترینیداد و توباگو اما فقط در رفتار بعد از مسابقه کروز خلاصه نمی گردد. در جریان بازی بخشی از هواداران که برای تماشای بازی تیم ملی به استادیوم رفته بودند در حمایت از برانکو ایوانکوویچ شعار دادند تا او را بیش از پیش مقابل سرمربی تیم ملی قرار بدهند.

این اتفاق ها بدون شک یاریی به تیم ملی نخواهد کرد. البته که چنین اتفاقی حتی می تواند فضای اردوی پرسپولیس را هم ملتهب کند. چراکه قرمزها هم در مقطع سختی از فصل قرار گرفته اند. از طرفی شاید کسی نتواند بگوید که خود برانکو ایوانکوویچ راضی به تشویق شدن در یک بازی ملی است. برانکویی که همه می شناسند هیچ وقت خودش را از این طریق محبوب ندیده و نکرده. کسی که خودش هم ماموریت قهرمان کردن ایران در جام ملت ها روی دوشش بوده و خوب می داند وضعیت تیم ملی در حال حاضر چه وضعیت حساسی است.

بی شک تشویق برانکو در بازی ملی ضربه زدن به کی روش نیست بلکه حمله به تیم ملی است. قطعا برخورد با رفتار ناپسند همکاران کی روش همان طور که رئیس فدراسیون هم به آن تاکید داشته در بازگشت آرامش به فوتبال ملی ایران یاری می نماید، همان طور که عبور از این رنگ بندی ها یاری می نماید تا تیم ملی در آستانه بزرگ ترین شانس اش برای قهرمانی در آسیا، روزهایش را مفت از دست ندهد. اتفاقی که می توانیم به وقوع آن دل خوش باشیم و یک تیم ملی آماده- فارغ از تمام حواشی و رنگ بندی ها- را در جام ملت ها ببینیم.

380-2

منبع: ایران ورزشی

به "تشویق برانکو، ضربه به تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشویق برانکو، ضربه به تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید