پینگ پنگ

گروه بندی نو فعالیت های ورزشی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار گشت، گفت: با توجه به دغدغه های جدی باشگاه داران در زمینه پیگیری...

24 تیر 1400

سهمیه های ایران برای المپیک 2020 توکیو چگونه به عدد 65 رسید؟

شنا و دوومیدانی تعداد سهمیه های ایران در المپیک توکیو را به عدد 65 رساندند و به این ترتیب رکورد سهمیه های ایران بعد از پیروزی انقلاب شکسته شد.

19 تیر 1400

خبرنگاران طرح آوای ورزش در هفته تربیت بدنی رونمایی می شود

تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی طرح آوای ورزش در همسایگی را در 27 مهر ماه برای جلب مشارکت حداکثری مردم رونمایی می کنیم.

24 آبان 1399

خبرنگاران سهم زنان از کرسی های بین المللی ورزش در دولت تدبیر و امید

تهران- خبرنگاران- فعالیت و افتخارآفرینی زنان ورزشکار در عرصه های آسیایی، المپیکی، پارالمپیکی و جهانی اثربخشی خود را در افزایش تعاملات بین المللی نمایان ساخت و با کسب نخستین کرسی در سال 76 در یکی از فدراسیون های ورزشی، امروز سهم زنان در کرسی های بین المللی...

21 مرداد 1399

پینگ پنگ بازان ایران رقبای خود را شناختند

پینگ پنگ بازان ایران رقبای خود را در مسابقات انفرادی بازیهای آسیایی شناختند.

6 بهمن 1398

کیوانی: با اعزام نکردن پینگ پنگ بازان رنکینگ شان سقوط می کند

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز، گفت : با توجه به نوسان های بالای ارز سیاست وزارت ورزش و جوانان خارج نشدن ارز از کشور است. ما هم تا جایی که می توانیم اعزام مان را کم کردیم ولی با اعزام نکردن، پینگ پنگ بازان از رنکینگ می افتند.

6 بهمن 1398

دعوت از تارا سوری به مرحله نهایی انتخابی تیم تنیس روی میز منتخب هوپس دنیا

دختر پینگ پنگ باز کشورمان به مرحله نهایی انتخابی تیم منتخب هوپس دنیا دعوت شد.

16 شهریور 1398