تکواندو

ورود پرسروصدای مس ورزقان به لیگ برتر تکواندو، هایجکمسیملی پوشان

به گزارش خبرنگاران، پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین که با این تیم هفت قهرمانی و دو نایب قهرمانی کسب کرده بود، از این تیم جدا شده و راهی تیم تازه وارد مس سونگون ورزقان شد تا با این تیم در لیگ 1400 به میدان برود.

30 بهمن 1400

قضاوت 2 داور بین المللی استان سمنان در تکواندو آزاد آسیا

رئیس هیات تکواندو استان سمنان گفت: مسابقات تکواندو آزاد آسیا به میزبانی تهران در بخش بانوان و آقایان با حضور 2 داوربین المللی استان سمنان در حال برگزاری است.

14 آبان 1400

گروه بندی نو فعالیت های ورزشی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار گشت، گفت: با توجه به دغدغه های جدی باشگاه داران در زمینه پیگیری...

24 تیر 1400

سهمیه های ایران برای المپیک 2020 توکیو چگونه به عدد 65 رسید؟

شنا و دوومیدانی تعداد سهمیه های ایران در المپیک توکیو را به عدد 65 رساندند و به این ترتیب رکورد سهمیه های ایران بعد از پیروزی انقلاب شکسته شد.

19 تیر 1400

خبرنگاران سهم زنان از کرسی های بین المللی ورزش در دولت تدبیر و امید

تهران- خبرنگاران- فعالیت و افتخارآفرینی زنان ورزشکار در عرصه های آسیایی، المپیکی، پارالمپیکی و جهانی اثربخشی خود را در افزایش تعاملات بین المللی نمایان ساخت و با کسب نخستین کرسی در سال 76 در یکی از فدراسیون های ورزشی، امروز سهم زنان در کرسی های بین المللی...

21 مرداد 1399

فینال مسابقات تکواندو گرندپری، مردانی نقره گرفت، سهمیه سجاد به گرند اسلم کشیده شد، خاتمه کار با یک نقره

کاپیتان تیم ملی تکواندو با شکست در ملاقات نهایی مسابقات فینال گرندپری به مدال نقره دست یافت و برای کسب سهمیه المپیک نیازمند کسب مدال در مسابقات گرنداسلم است.

2 بهمن 1398

تازه واردها در کمین مدعیان، فتح با دو ملی پوش صف آرایی می نماید

به گزارش خبرنگاران، بعد از نزدیک به 40 روز وقفه، لیگ برتر تکواندو بانوان باشگاههای کشور روز آدینه هشتم آذرماه در خانه تکواندو پیگیری می گردد و تیم های حاضر در این مسابقات برای برگزاری بازیهای دو هفته پنجم و ششم خود به روی شی هاپ چانگ می فرایند.

24 دی 1398

عملکرد کاروان ایران در ششمین المپیک نظامیان جهان تشریح شد

به گزارش خبرنگاران، مهرعلی باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: ششمین دوره المپیک نظامیان جهان از دوم تا بیست و دوم مهر در کره جنوبی با حضور 105 کشور و بیش از 6 هزار ورزشکار در 24 رشته ورزشی برگزار شد. در این رقابت ها که بزرگترین رویدار ورزشی...

23 آبان 1398

سروی: هدفمان کسب 2 سهمیه المپیک توکیو برای تیم ملی بانوان است

نایب رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در المپیک 2020 توکیو تیم بانوان ما با دو سهمیه اعزام گردد.

21 اردیبهشت 1398