آزادی میزبان فینال لیگ قهرمانان؟ جوک نگویید!

به گزارش سریال شهرزاد، بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا شایعه ای از سوی چندخبرنگار عربستانی مطرح شد که ورزشگاه آزادی میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و این دیگر به عهده مسئولان برگزار کننده فینال است که این دیدار با حضور تماشاگر باشد یا نه.

آزادی میزبان فینال لیگ قهرمانان؟ جوک نگویید!

به گزارش سرویس ورزشی سریال شهرزاد، این شایعه درحالی دست به دست می چرخد و از سوی عده ای در ایران جدی گرفته می شود که شرایط اسفناکی بر روابط فدراسیون فوتبال ایران، صداوسیما و کنفدراسیون فوتبال آسیا حاکم است. کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی گلایه های شدیدی از طرف ایرانی داشته که صداوسیما با وجود محروم بودن از سیگنال های زنده، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به صورت غیرقانونی پخش کرده است.

کمپانی لاگاردر که حق پخش بازی های لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد با صداوسیمای ایران حسابی چپ افتاده و این موضوع فقط ارتباطی با تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا هم ندارد، چون مسئولان این کمپانی فرانسوی مدعی هستند صداوسیمای ایران بدهی های قبلی اش را هم صاف نکرده است.

این کمپانی تا سال 2021 با AFC قرارداد دارد و حق پخش تمامی بازی های مهم منطقه را در اختیار دارد. حالا چطور کنفدراسیون فوتبال آسیا باید راضی شود فینال را به کشوری بدهد که حق پخش زنده ندارد! لاگاردر به بهانه تحریم های آمریکا حتی سیگنال زنده را هم به تلویزیون ایران نمی دهد چه برسد که بخواهد در همکاری با صداوسیمای ایران بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم پخش کند.

دیگر موردی که شایعه میزبانی ورزشگاه آزادی را شبیه به لطیفه جلوه می دهد شرایط دیپلماتیک ایران در منطقه است؛ در مرحله گروهی همین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و بعد از ساقط شدن هواپیمای اوکراینی، مسئولان AFC به بهانه نبودن امنیت در ایران، میزبانی دور رفت را از تیم های ایرانی گرفتند و وعده دادند اگر بعد ها مشخص شد که ایران امنیت لازم را برای میزبانی دارد آن وقت بازی های برگشت را احتمالا اجازه می دهد در این کشور برگزار شود. در واقع کنفدارسیونی که تا همین چندماه پیش به هر بهانه ای دست می زد تا تیم های ایرانی را به خارج از کشور بکشاند و بازی های لیگ قهرمانان آسیا را به ایران نیاورد چطور حاضر شده مهمترین بازی باشگاهی قاره را به ایران و تهران بسپارد؟

این دو مورد، فقط نمونه ای از تضاد های موجود بر سر راه میزبانی ورزشگاه آزادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

منبع: فرارو

به "آزادی میزبان فینال لیگ قهرمانان؟ جوک نگویید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی میزبان فینال لیگ قهرمانان؟ جوک نگویید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید