استویچف: تیم ملی لهستان گزینه نخست قهرمانی در هر تورنمنتی است

به گزارش سریال شهرزاد، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: به نظر من، تیم ملی لهستان با وجود لئون، کورک و کوبیاک، گزینه نخست قهرمانی در هر تورنمنتی است.

استویچف: تیم ملی لهستان گزینه نخست قهرمانی در هر تورنمنتی است

به گزارش سریال شهرزاد، رادوستین استویچف، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال بلغارستان که نامی مطرح در دنیا والیبال به حساب می آید، معتقد است که تیم ملی لهستان توانایی پیروزی در تمام مسابقات پیش رو در سال 2019 را دارد.

استویچف در این مورد گفت: ویلفردو لئون (بازیکن کوبایی الاصل تیم ملی لهستان) بازیکنی است که در زمین باعث ایجاد تفاوت بین دو تیم می گردد. او می تواند یک مسابقه را ببرد. من هرگز نمی گویم که او به تنهایی می تواند پیروز گردد ولی تقریباً می تواند این کار را انجام دهد.

او ادامه داد: به نظر من، تیم ملی لهستان با وجود لئون، کورک و کوبیاک، گزینه نخست قهرمانی در هر تورنمنتی است. جالب اینکه تا 2 سال پیش هیچ نشانه ای مبنی بر کسب چنین نتایجی در تیم ملی لهستان دیده نمی شد.

ویلفردو لئون، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کوبا که به واسطه همسر لهستانی خود، گذرنامه این کشور اروپایی را دریافت نموده از سال امسال میلادی می تواند برای تیم ملی لهستان بازی کند.

رادوستین استویچف، مربی نامدارد بلغارستان، یکی از گزینه های راهنمایی تیم ملی ایران پس از المپیک 2016 ریو بود که به تهران هم سفر کرد ولی سطح والیبال ایران را مناسب حضور خود ندید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "استویچف: تیم ملی لهستان گزینه نخست قهرمانی در هر تورنمنتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استویچف: تیم ملی لهستان گزینه نخست قهرمانی در هر تورنمنتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید