اسپانسر جدید آمد، داوران نفتی شدند

به گزارش سریال شهرزاد، بعد از یکی دو شرکت غذایی که طی سال های اخیر حامی کمیته داوران بود حالا یک شرکت نفتی قرار است اسپانسر این زیرمجموعه فراسیون فوتبال باشد. در ابتداى نشست امضای قرارداد طرفین،ابراهیم شکورى سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد این قرارداد زمینه ساز همکارى هاى گسترده دو طرف در آینده باشد.

اسپانسر جدید آمد، داوران نفتی شدند

در ادامه مهدی تاج گفت:ابتدا جا درد بگویم که از نحوه اجراى این قرارداد بسیار راضی هستم. این توافق در شرایط و فضاى بسیار خوبى رخ داد. فدراسیون فوتبال 18 تیم ملى دارد و در مجموع شرایط خوبى داریم در فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلى موقعیت های بسیار خوبى داریم. همچنین در بخش مسابقات لیگ ،در کلیه رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی لیگ هاى قدرتمندى داریم. در حال حاضر فوتبال پربیننده ترین پدیده موجود در رسانه ها و خصوصا صدا و سیماست که با توجه به اقبال جامعه به خوبى دیده مى گردد.

وی ادامه داد: کلیه مراحل قانونى قرارداد امروز طبق قواعد به درستى اجرا شده و شرکت نفت پارس در فصل آتى از فضاهاى تبلیغاتى داورى مسابقات استفاده مى کند. حوزه تبلیغات داورى بسیار فراگیر و عمومى است. جذابیت فوتبال پا برجاست و خیلى راضییم شرکاى جدیدى در این راستا داریم و امیدواریم این قرارداد زمینه ساز همکارى هاى بسیار خوبى باشد.

3

منبع: ایران ورزشی

به "اسپانسر جدید آمد، داوران نفتی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانسر جدید آمد، داوران نفتی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید