سپاهان ، آلومینیوم، مهمان نواز نباشید!

به گزارش سریال شهرزاد، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در استادیوم نقش دنیا میزبان آلومینیوم است.

سپاهان ، آلومینیوم، مهمان نواز نباشید!

هفته ششم رقابت های فصل بیست ودوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه شروع می شود و در یکی از بازی های مهم و حساس، سپاهان اصفهان از ساعت 17:30 در استادیوم نقش دنیا مقابل آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

شاگردان ژوزه مورایس در پنج ملاقات ابتدایی لیگ به دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست دست یافته اند و حالا در شرایطی به آلومینیوم رسیدند که احتیاج مبرمی به پیروزی دارند تا در همین هفته های شروعین لیگ از صدر جدول فاصله نگیرند.

طلایی پوشان پس از دو پیروزی خوب مقابل استقلال و نساجی، به یک باره راه پیروزی را گم کردند، در سیرجان رجحان 2 بر صفر را با تساوی عوض کردند، در فولادشهر و به خاطر قارچ گرفتگی استادیوم نقش دنیا مقابل فولاد در ثانیه های پایانی با تک شلیک پاتوسی زانو زدند و از دربی اصفهان به کسب یک امتیاز قناعت کردند تا پس از غریبه شدن با پیروزی در سه هفته متوالی، بیش از پیش محتاج پیروزی در هفته ششم باشند.

در سه هفته گذشته اشتباهات فاحش خط دفاعی سپاهان به ترتیب به وسیله رناتو داسیلوا، نیلسون جونیور و امید نورافکن منجر به از دست رفتن 7 امتیاز شد و اکنون با 8 امتیاز پس از پرسپولیس، گل گهر و فولاد در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.

البته آلومینیوم یکی از سرسخت ترین حریفان سپاهان خواهد بود و قطعا شاگردان مورایس با ستاره هایش به راحتی نمی توانند از پس تیم چغر سیدمهدی رحمتی بربیایند. ایرالکویی ها که لیگ برتر را ناامیدکننده شروع کردند و با یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست به قعر جدول چسبیده اند نمی خواهند آنجا بمانند.

آلومینیوم در فصول اخیر لیگ برتر و جام حذفی همواره یک گربه سیاه برای سپاهانی ها بوده و با اینکه شکست سنگین 6 بر یک را نیز در فصل بیستم مقابل این تیم متحمل شده، اما 2 تساوی از طلایی پوشان گرفته که تاثیر زیادی در قهرمان نشدنشان داشته و فصل گذشته نیز این تیم را از گردونه رقابت های جام حذفی کنار گذاشت.

پس از دو هفته انجام عملیات اورسیدینگ و تعمیرات روی چمن استادیوم نقش دنیا، سپاهان به خانه اش بازمی شود و امیدوار است با فرار از بدیمنی استادیوم فولادشهر، بعد از سه بازی با پیروزی آشتی کند و با روحیه ای شیرین به تعطیلات فیفادی برود.

سریال شهرزاد اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سپاهان ، آلومینیوم، مهمان نواز نباشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان ، آلومینیوم، مهمان نواز نباشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید