تغییر در برنامه انتخاباتی معاون وزیر ورزش در سفر به بیرجند، جلسه با روسای هیئت های ورزشی به جای افتتاح سالن!

به گزارش سریال شهرزاد، برنامه معاون وزیر ورزش که قصد حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را دارد از افتتاح سالن به جلسه با روسای هیئت های ورزشی تغییر کرد.

تغییر در برنامه انتخاباتی معاون وزیر ورزش در سفر به بیرجند، جلسه با روسای هیئت های ورزشی به جای افتتاح سالن!

به گزارش خبرنگار ورزشی سریال شهرزاد یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان قصد حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را دارد و از این رو چندی است که به شهرهای مختلف سفر می نماید. در حالی که وزارت ورزش و جوانان بارها بر عدم دخالت و مهندسی نشدن انتخابات تاکید دارد اما سفر معاون این وزارتخانه تحت عناوین مختلف شائبه هایی را ایجاد می نماید.

این فرد پس از چند سفر قصد داشت امروز برای بهره برداری از سالن چند منظوره به بیرجند برود اما برنامه در نظر گرفته شده تغییر کرد و با لغو آن، نشست روسای هیئت های ورزشی و گرهمایی مسئولان ستادی و روسای ادارات شهرستانی در ساعت 21 امشب در یکی از هتل های بیرجند برگزار خواهد شد. در واقع شکل کار عوض شده و از افتتاح سالن به نشست با روسا تغییر نموده است.

اینکه چگونه در چنین شرایط حساسی که قرار است انتخابات فدراسیون کشتی برگزار گردد، معاون وزیر ورزش بدون کناره گیری از مسئولیتش تخت عناوین مختلف به سفر می رود و قرار است امشب هم با روسای هیئت های ورزشی جلسه داشته باشد از جمله ابهاماتی است که وزارت ورزش باید درباره آن شفاف سازی کند. قطعا این کارها رقابت برابر بین نامزدها را از بین می برد. اگر قرار است رقابت در فضای سالم برگزار گردد، باید شرایط یکسان باشد، نه اینکه یک نفر با استفاده از جایگاهی که دارد چنین جلساتی را برگزار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تغییر در برنامه انتخاباتی معاون وزیر ورزش در سفر به بیرجند، جلسه با روسای هیئت های ورزشی به جای افتتاح سالن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در برنامه انتخاباتی معاون وزیر ورزش در سفر به بیرجند، جلسه با روسای هیئت های ورزشی به جای افتتاح سالن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید