تفکراتم با باشگاه استقلال همخوانی نداشت، نمی دانم چه کسی رئیس است

به گزارش سریال شهرزاد، احمد سعادتمند در خصوص حضور در هیات مدیره استقلال و تداخل کاری با مسئولیتش در وزارت ورزش گفت: من در وزارت ورزش یک پست دارم و این دفتر را دوست دارم. از وزیر و داورزنی تشکر می کنم چون جایی هستم که آموزش استعدادها روی دوش این دفتر است. همکاران بسیار خوبی دارم که می توانند جای من باشند اما قرعه به نام من خورده است.

تفکراتم با باشگاه استقلال همخوانی نداشت، نمی دانم چه کسی رئیس است

وی ادامه داد: نمی خواستم پست دیگری داشته باشم اما بهمن سال گذشته وزیر لطف داشت و چندماهی در هیات مدیره استقلال بودم. استقلال باشگاه بزرگی است و طرفداران زیادی دارد. از دورترین نقطه کشور هزینه می نمایند برای دربی می آیند. با هزینه های خود مشکل دارند اما برای باشگاه هزینه می نمایند، کسانی که استقلال را دوست دارند آنها صاحبان اصلی هستند.

سعادتمند توضیح داد: ما دولتی ها صاحب تیم نیستیم. تیم باید تحویل مردم گردد در این صورت پیروز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکید وزیر برای واگذاری سرخابی هاست اما دست اندازهایی سر راه است که باید برداشته گردد، یادآور شد: استقلال می تواند آموزشگاه هایی داشته باشد که بچه ها در سراسر کشور بدون پرداخت وجه بیایند. ما برای اینکه 3 هزار نوجوان استقلال با 31 مربی داشته باشیم با پیش بینی زمین و لباس، هزینه قرارداد یک بازیکن در استقلال نیست.

احمد سعادتمند تاکید نمود: بیش از یک ماه است که استعفا داده ام و با وجود مخالفت وزیر، اگر نتوانم مثمرثمر باشم بهتر است بیرون باشم. یک ماه است منفک شده و پیگیر استعدادیابی هستم.

سعادتمند همچنین در پاسخ به پرسش سریال شهرزاد در خصوص مطرح شدن صحبت هایی مبنی بر اینکه خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال شده، گفت: اطلاعی ندارم و نمی توانم نظر دهم. بعد از استعفا من به صورت مکتوب از فتحی خواستم یک نفر را به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی کند اما نمی دانم چه کسی معرفی گردید.

سعادتمند در خصوص دلیل استعفای خود گفت: دلیل خاصی نداشت فقط اینکه جایی که نتوانم یاری کنم و اعتقاداتم همخوانی نداشته باشد، سعی می کنم آنجا نباشم. عاشق استقلال هستم و آرزو می کنم این تیم بر بام آسیا باشد.

رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص بدهی تبلیغات محیطی و پوشش تصویری، مطرح کرد: بلیت فروشی های ما با جهان قابل مقایسه نیست. سازمان لیگ حساب کتاب کند و سهم باشگاه ها را بدهد. مطالبات از فیفا را نمی توانیم بگیریم و از حق پخش هم درآمد نداریم. فقط اسپانسر می ماند که گاهی بدقولی می نماید. بخش خصوصی دیگر نمی تواند سر بلند کند. در بحث حق پخش، بلیت فروشی و اسپانسرهای خیلی حرف دارم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تفکراتم با باشگاه استقلال همخوانی نداشت، نمی دانم چه کسی رئیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفکراتم با باشگاه استقلال همخوانی نداشت، نمی دانم چه کسی رئیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید