جهرمی: تنبیه شرکت های فاقد گواهی کیفیت، محدودیت ایجاد می کنیم

به گزارش سریال شهرزاد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در کنار تنبیهات برای شرکت های فاقد گواهی کیفیت برای شرکت های برگزیده هم حمایت هایی در نظر می گیریم.

جهرمی: تنبیه شرکت های فاقد گواهی کیفیت، محدودیت ایجاد می کنیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی سریال شهرزاد، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و جایزه ملی کیفیت که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، گفت: کیفیت از حق الناس است که ما باید به آن اهتمام کنیم، رئیس سازمان تنظیم مقررات موظف است که تمام اپراتورها را ارزیابی کند.

وی اضافه نمود: در هیچ شرکتی چه دولتی و چه خصوصی نباید ما با پاسخگویی نادرست تلفن های پاسخگویی و پشتیبانی روبرو شویم و رئیس سازمان تنظیم مقررات باید آنالیز کند تا شرکت هایی که گواهی کیفیت ندارند محدودیت داشته باشند.

جهرمی تاکید نمود: سال 95 که من در تنظیم مقررات فعالیت می کردم به وزیر ارتباطات گفتم که این جایزه باید توسط سازمان فناوری اطلاعات برگزار گردد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم کیفیت درست داشته باشیم باید به گونه ای فعالیت کنیم که تفاوت بین شرکت های دارای گواهی کیفیت با شرکت های فاقد کیفیت قائل شد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: در عصر فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، توجه به کیفیت و شاخص های کیفی جز اصولی است که باید رعایت گردد، در کنار تنبیهات برای شرکت های فاقد گواهی کیفیت برای شرکت های برگزیده هم حمایت هایی داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "جهرمی: تنبیه شرکت های فاقد گواهی کیفیت، محدودیت ایجاد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهرمی: تنبیه شرکت های فاقد گواهی کیفیت، محدودیت ایجاد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید