خبرنگاران تداوم ارزانی مرغ در بازار همدان

به گزارش سریال شهرزاد، همدان- خبرنگاران- رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان قیمت گوشت مرغ را هشت هزار تومان بیان کرد و گفت: به دلیل ترافیک مرغ آماده کشتار در مرغداری های استان در چند روز آینده نیز ارزانی این فرآورده ادامه دارد.

خبرنگاران تداوم ارزانی مرغ در بازار همدان

جواد عاشوری روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سریال شهرزاد گفت: درحال حاضر گوشت مرغ با قیمت هشت هزار تا 9 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.

وی قیمت مرغ زنده را بین پنج هزار و 800 تا 6 هزار تومان اعلام نمود و گفت: کاهش قیمت این فرآورده به دلیل فراوانی در واحدهای مرغداری است.

عاشوری این کاهش قیمت را به نفع مصرف کننده و فروشنده دانست و گفت: با وجود استقبال مردم از این ارزانی اما هنوز عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی ندارد.

رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان درباره تعطیلی 2 مرغ فروشی سطح شهر گفت: این واحدها به دلیل ازدحام و شلوغی توسط ستاد مقابله با کرونا پلمب شده است.

وی اضافه نمود: در این واحدها گوشت مرغ ارزانتر از بقیه جاها و با سود کم عرضه می شد و همین موضوع موجب ازدحام مردم شده بود که این موضوع برای سلامتی افراد خطرناک بود.

عاشوری با بیان اینکه تداوم ارزانی مرغ بستگی به قیمت این فرآورده در مرغداری ها دارد گفت: اما در روزهای آینده هم شرایط به همین روال ادامه دارد.

به گفته وی قیمت تخم مرغ نیز افزایشی نداشته و هر شانه بین 17 تا 20 هزار تومان و هر کیلو هفت هزار و 800 تا هشت هزار و 800 تومان در بازار عرضه می گردد.

روزانه 70 تا 80 تن گوشت مرغ در بین 370 واحد مرغ فروشی شهر همدان توزیع می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تداوم ارزانی مرغ در بازار همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تداوم ارزانی مرغ در بازار همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید