خودروساز داخلی هشدار داد؛ ایران خودرو فروش اقساطی ندارد

به گزارش سریال شهرزاد، انتشار برخی مطالب درباره دعوت از مردم برای ثبت نام و تحویل فوری خودرو از طریق برخی افراد سودجو به ویژه در فضای مجازی، باعث شد تا ایران خودرو اطلاعیه ای دراین باره منتشر کند.

خودروساز داخلی هشدار داد؛ ایران خودرو فروش اقساطی ندارد

به تازگی برخی اخبار و اطلاعی هایی مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران خودرو بدون نیاز به ضامن با بازپرداخت 4 تا 36 ماهه و تحویل آنی، درحال منتشرشدن در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی است.

در اطلاعیه منتشرشده از طریق ایران خودرو، تأکید شده است که سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت فقط مرجع ثبت نام مشتریان است و هرگونه ادعایی مبنی بر فروش محصولات خارج از این سایت و جز 3 روش فروش فوق العاده، پیش فروش 1 ساله و مشارکت در تولید، برخلاف رویه معمول این شرکت است و تبعات احتمالی ناشی از این اقدام بر عهده فرد متقاضی خواهد بود.

ایران خودرو تأکید کرده است که فروش و تحویل خودرو با قیمت های اغواکننده یا خارج از شرایط اعلامی، از سوی این شرکت جز ء مصادیق شاخص کلاه برداری به شمار میرود. همچنین هرگونه فروش خودرو از طریق سایت ها و شرکت های مدعی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ارتباطی با این شرکت ندارد.

ایران خودرو از متقاضیان درخواست کرده است تا اخبار و بخش نامه های فروش محصولات را از طریق مبادی رسمی ازجمله پایگاه اطلاع رسانی ایکوپرس به نشانی ikcopress.ikco.ir و سایت فروش اینترنتی محصولات به نشانی esale.ikco.ir کسب کنند.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ سریال شهرزاد مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "خودروساز داخلی هشدار داد؛ ایران خودرو فروش اقساطی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروساز داخلی هشدار داد؛ ایران خودرو فروش اقساطی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید