خودرو

مقایسه ارزان ترین سدان های چینی بازار، جکJ4 یا فردا 511؟، عکس

جک J4 و فردا 511 به عنوان سدان های اتوماتیک زیر یک میلیارد تومان، گزینه های قابل توجهی هستند اما کدام یک انتخاب بهتری خواهد بود؟

24 فروردین 1403

جزئیات و زمان اعلام نتایج خودرو های وارداتی به بازار

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه نتایج قرعه کشی نوبت دهی خودرو های وارداتی امروز اعلام می گردد، گفت: انعقاد قرارداد و تحویل خودرو ها به سال آینده موکول می گردد.

22 اسفند 1401

اختراع بزرگ جنرال موتورز که موبایل سازها عاشقش می شوند، شگفتانه خالق کادیلاک برای دنیای فناوری

هیچ چیزی مثل کثیفی به ظاهر نمایشگر لطمه نمی زند. خیلی خوب می شد اگر نمایشگرها انقدر کثیف نمی شدند و به لطف اختراع نو جنرال موتورز شاید با این مشکل خداحافظی کنیم.

30 بهمن 1401

10 مورد از خیره کننده ترین هتل آپارتمان ها در سراسر دنیا

آیا می خواهید در طی مسافرت به جای هتل در یکی از بهترین هتل آپارتمان های دنیا اقامت داشته باشید، اما خانه ای برای خودتان نه خانه شخص دیگری؟ اقامت در یک آپارتمان را در نظر بگیرید: یک آپارتمان که از نظر سبک زندگی و امکانات رفاهی به راحتی یک هتل است. (آشپزخانه،...

19 دی 1401

ترفند های کاربردی برای پاک کردن شیشه یخ زده ماشین

در حالی که ریختن آب جوش روی شیشه جلو می تواند بسیار خطرناک باشد و منجر به ترک خوردن آن گردد، می توان از آب گرم برای آب کردن یخ به روشی هوشمندانه استفاده کرد که به چیزی بیش از یک کیسه پلاستیکی احتیاج ندارد.

9 دی 1401

تست مکث تیارا ؛ فیس لیفت Seek 5 چه ویژگی هایی دارد؟

در تست مکث تیارا قصد داریم با آنالیز ویژگی های فنی و ظاهری آن به این پرسش پاسخ دهیم که آیا فیس لیفت Seek 5 ارزش خرید دارد؟

25 آبان 1401

انتظار متقاضیان برای اعلام نتایج قرعه کشی خودرو های فرسوده

تاخیر در اعلام نتایج قرعه کشی خودرو های فرسوده، شهروند خبرنگار ما را گلایه مند کرد.

18 آبان 1401

یک زن اسکلت غول پیکر هالووین را دزدید!

یک اسکلت غول پیکر هالووین از جلوی حیاط خانه ای در محله آستین تگزاس ربوده شد.

28 مهر 1401

تازه ترین تصاویر از نمایشگاه خودروی پاریس ، از تازهترین مدل جیپ تا رنو 4 تازه

نمایشگاه خودروی پاریس 2022 با سر و صدای فراوان در حال برگزاری است و شرکت های خودروسازی، تازه ترین محصولات و کانسپت های خود را برای نمایش به این نمایشگاه آورده اند.

26 مهر 1401

خانه سبز محله منیریه ، لذت چیدن لیموشیرین، لیموترش، بالهنگ و پرتقال از یک درخت!

یادش بخیر قدیم ها در حیاط خانه ها، محله ها و کوچه ها پر از باغچه های رنگارنگ با گل های یاس و اقاقیا بود. گل هایی که اغلب از دیوارهای سیمانی و آجر بهمنی به بیرون سرک می کشیدند و زیبایی کوچه و محله را چند برابر می کردند.

23 مهر 1401

4 راه از برترین راه حل ها برای کاهش خطر حمله قلبی

یکی از قدرتمندترین کار هایی که می توانید برای داشتن زندگی طولانی و سالم انجام دهید این است که به خوبی از قلب خود مراقبت کنید. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بیش از 80 درصد از مرگ و میر های مربوط به قلب و عروق ناشی از حملات قلبی و سکته مغزی است.

19 مهر 1401

خانه پدری جلال آل احمد به میوه فروشی تبدیل شده است؟ ، میوه فروش ضرر کرد و رفت

بعد از انتشار تصویری که نشان می داد فردی جلوی خانه پدری جلال میوه می فروشد، به این خانه رفتیم، با اینکه میوه فروش ضرر نموده و آن محل را ترک نموده بود، اما خرابی خانه پدری جلال همچنان اوضاع را نابسامان نگه داشته است.

10 شهریور 1401

تاثیر حذف قرعه کشی از فرآیند فروش خودرو در بازار آزاد

خبرنگاران- حذف قرعه کشی از فرآیند فروش محصولات ایرانخودرو و سایپا دوباره به تیتر اخبار حوزه خودرو تبدیل شده است. موضوعی که در 24 ساعت گذشته بعد از صحبت های سخنگوی وزارت صمت با خبرگزاری ایرنا مورد توجه نهاده شد، اما درواقع زمزمه های آن ابتدای تیرماه شنیده...

28 مرداد 1401

برترین جاذبه های گردشگری کشور مالتا ، بخش سوم

کشور مالتا پیرامون آب های آبی رنگ دریای مدیترانه در جنوب سیسیلی قرار گرفته است. به علت نزدیک بودن به کشور تونس، تاثیر فرهنگ آفریقای شمالی را می توان در این کشور مشاهده کرد. زبان کشور مالتا ترکیبی از عربی و ایتالیایی است. این کشور به شوالیه های مالتا بسیار...

22 مرداد 1401

جزئیات طرح اختصاص سهمیه بنزین به خانوارها

طرح اختصاص سهمیه بنزین به خانوار های فاقد خودرو یکی از طرح هایی است که از چند ماه گذشته آنالیز آن در مجلس شورای اسلامی شروع شده و قرار است ظرف چند روز آینده به عنوان پیشنهاد از سوی جمعی از نمایندگان در لایحه بودجه سال 1400 کشور مورد بحث و آنالیز در صحن مجلس...

7 مرداد 1401

قیمت JMC S350 در بازار آزاد تعیین شد

JMC S350 ریگان خودرو شاسی بلند شهری سایز میانه است که به تازگی خط فراوری آن در کرمان افتتاح شد. این خودرو در بازار چین با عنوان یوشنگ S350 شناخته می گردد و اولین بار طی سال 2010 به مشتریان نمایش داده شد. در این سال ها شرکت یوشنگ (زیرمجموعه کمپانی جیانگ لینگ موتور-JMC)...

7 مرداد 1401

خودروساز داخلی هشدار داد؛ ایران خودرو فروش اقساطی ندارد

انتشار برخی مطالب درباره دعوت از مردم برای ثبت نام و تحویل فوری خودرو از طریق برخی افراد سودجو به ویژه در فضای مجازی، باعث شد تا ایران خودرو اطلاعیه ای دراین باره منتشر کند.

6 مرداد 1401

توسعه گردشگری ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توسعه گردشگری ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت است.

17 تیر 1401

وزیر صمت: واردات خودرو در دولت به تصویب رسید

وزیر صمت از تصویب کلیات واردات خودرو در هیئت وزیران اطلاع داد و گفت: روش های متعدد واردات خودرو در آیین نامه ای که هم اکنون در مراحل نهایی تصویب واقع شده است، معین شده است.

6 تیر 1401

اعمال حقوق ورودی بر ماشین آلات تبعات نامطلوبی دارد

رئیس انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی گفت: ماشین آلات و تجهیزات جزو ابزار ضروری خط فراوری بوده و جنبه تجاری ندارند، پس اعمال حقوق ورودی بر آن تبعات نامطلوبی بر فراوری خواهد داشت.

30 خرداد 1401
تعداد: (139)