دفاع آسیایی استقلال مقابل پارس جنوبی تست شد، حالا تیم شفر می تواند قهرمان گردد

به گزارش سریال شهرزاد، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است فشار نیمه دوم پارس جنوبی جم باعث شده تا دفاع این تیم برای بازی های آسیایی آماده گردد.

دفاع آسیایی استقلال مقابل پارس جنوبی تست شد، حالا تیم شفر می تواند قهرمان گردد

مهدی امیرآبادی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با سریال شهرزاد درباره دیدار استقلال و پارس جنوبی که با رجحان دو گله استقلال به سرانجام رسید اظهار کرد: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم. خیلی زود شاگردان شفر نشان دادند که به چیزی جز کسب 3 امتیاز فکر نمی نمایند.

وی ادامه داد: تفکر هجومی شفر باعث شد تا استقلال دو گل بزند و اضافه شدن نورافکن به سمت چپ کناره های ما را فعال نموده بود. پاتوسی به خوبی بازیسازی می کرد و تأثیر بازی او در تیم استقلال نتیجه اش 2 گل داشت. در نیمه دوم هم با توجه به جلو بودن استقلال، تیم عقب کشید تا خط دفاعی هم کمی فشار را آزمایش و تحمل کند زیرا بازی های آسیایی استقلال در پیش است و برای مقابله با رقیبانی چون الهلال و الدحیل احتیاج به حفظ نتیجه داریم.

امیرآبادی درباره بازیکنان جدید استقلال هم اظهار کرد: به هر حال بازیکنانی که در نیم فصل به استقلال اضافه شده اند خیلی بهتر از خریدهای ابتدای فصل آبی ها هستند. پاتوسی در اولین بازی خود قابلیت هایش را نمایش داد اما برای هماهنگی احتیاج به بازی های بیشتری داد. مهاجمانی مثل منشأ و پاتوسی هم به خاطر ترافیک در خط حمله استقلال فشار زیادی را تحمل می نمایند اما باید حرفه ای باشند و بتوانند زیر این فشار خود را نشان دهند.

او در سرانجام درباره بازگشت استقلال به کورس قهرمانی گفت: استقلال این پتانسیل را دارد که با این بازیکنان قهرمان لیگ برتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دفاع آسیایی استقلال مقابل پارس جنوبی تست شد، حالا تیم شفر می تواند قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع آسیایی استقلال مقابل پارس جنوبی تست شد، حالا تیم شفر می تواند قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید