گلزنی بازیکن پرسپولیس شانسی بود ، این دو بازیکن هیچ کمکی به تیم یحیی نکردند

به گزارش سریال شهرزاد، سرمربی سابق پرسپولیس میگوید 2 مهاجم خارجی سرخ ها هیچ کمکی به این تیم نکرده اند.

گلزنی بازیکن پرسپولیس شانسی بود ، این دو بازیکن هیچ کمکی به تیم یحیی نکردند

به گزارش سریال شهرزاد حمید درخشان، درباره پیروزی پرگل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل ملوان بندرانزلی، گفت: پرسپولیس بازی بدی انجام نداد و به نظرم تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول بازی شکل آرام و نرمالی داشت و اتفاق خاص و خطرناکی روی دروازه های دو تیم رخ نداده بود. جرقه پرسپولیس در 7-8 دقیقه طوفانی زده سگشد و پیروز شدند با یک بازی برتر در چند دقیقه به گل اول برسند. ناگفته نماند که گل اول روی نبوغ سعید صادقی و پاس زیبایش به مهدی ترابی به ثمر رسید و خوشبختانه صادقی در چند بازی اخیر پس از رهایی از مصدومیت دوباره در ترکیب پرسپولیس جا افتاده است.

وی اضافه کرد: با روحیه خوبی که بازیکنان پرسپولیس پس از زون گل اول گرفتند، بر بازی سوار شدند و 10 دقیقه بعد به گل دوم هم دست یافتند. این اختلاف 2 گل باعث شد پرسپولیس در ادامه با حاشیه امنیت و تمرکز بهتری نسبت به ملوان بازی کند. گل سوم هم روی اصل غافلگیری زده شد و در شرایطی به ثمر رسید که پرسپولیس در حال کنترل بازی بود. ملوان هم خیلی کوشش کرد، اما در طول بازی بازیکنان میانی پرسپولیس جلوی فضاسازی و پاس کاری بازیکنان ملوان را گرفتند و واقعا ملوان در 90 دقیقه فرصت چندان جدی برای گلزنی نداشت و بیرانوند روز بسیار آرامی را سپری کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به گلزنی مهاجم برزیلی این تیم، اعلام نمود: اصلا نمی توانیم بگوییم که پریرا مهاجم خوبی است چرا که در چند بازی که به کار گرفته شده تاثیرگذار نبوده و در یک بازی هم که از زمین اخراج شد. این تک گلی که هم زده روی یک اتفاق به ثمر رسیده و نمی توانیم زیاد به پریرا امیدوار باشیم زیرا مهاجم توانمندی نشان نداده است.

مربی سابق پرسپولیس تاکید نمود: یحیی فعلا از مهدی عبدی در نوک پیکان حمله استفاده می نماید و گاه گداری هم به آل کثیر بازی می دهد. متاسفانه پس از رفتن لوکادیا، شیخ دیاباته هم مدام مصدوم بوده و از آمادگی به دور است و تقریبا هیچ کمکی به پرسپولیس ننموده است. پریرا هم مهاجم زهرداری نیست و به همین دلیل گل محمدی بیشتر به عبدی اعتماد نموده است.

درخشان در سرانجام گفت: پرسپولیس در خط دفاعی بهتر از حمله بوده است، اما برای قهرمانی در فصلی که دو رقیب جدی مانند سپاهان و استقلال در کورس هستند به همت و کوشش بیشتر احتیاج دارد. متاسفانه پرسپولیس با اینکه 8 امتیاز رقبایش پیش بود، در چند بازی فرصت سوزی کرد و اکنون باید در 5 بازی به جای مانده فقط برای پیروزی به زمین برود و کاری به نتایج استقلال و سپاهان و لغزش این دو تیم نداشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "گلزنی بازیکن پرسپولیس شانسی بود ، این دو بازیکن هیچ کمکی به تیم یحیی نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزنی بازیکن پرسپولیس شانسی بود ، این دو بازیکن هیچ کمکی به تیم یحیی نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید