راه اندازی مرکز اسپای چند میلیون دلاری در هتل Crescent Court

به گزارش سریال شهرزاد، اسپا محلی است که در طول روز به آن مراجعه می گردد تا خدماتی مانند ماساژ، مراقبت از پوست صورت و خدمات بدن، نظیر اسکراب دریافت گردد. هتل Crescent Court از اسپای چند میلیون دلاری رونمایی می نماید.

راه اندازی مرکز اسپای چند میلیون دلاری در هتل Crescent Court

اسپا در هتل Crescent Court دارای 16 اتاق درمانی، سالن های زنانه و مردانه، اتاق های آرامش بخش، سوئیت مخصوص زوج ها، جکوزی سرد و گرم، سونا خشک، سالن مانیکور و پدیکور ناخن ها و بعلاوه یک سالن استراحت با نوشیدنی هایی ارگانیک تازه است.

هتل Crescent Court در بالا شهر و در مرکز شلوغ دالاس واقع شده است. دالاس خاطرنشان کرد این رونمایی چند میلیون دلاری با تکمیل فضای 22000 فوت مربعی اسپای لوکس و مرکز بدن سازی، همراه بوده است. میشل مرید و همکارانش به وسیله یک شرکت طراحی داخلی در دالاس مستقر شده بودند و هدف آن ها راه اندازی اسپا در هتل Crescent Court بود تا در این هتل فضای عالی و مدرنی را همراه با نمادهای تاریخی راه اندازی نمایند.

Andrew Davidson مدیر هتل Crescent Court گفت:

ما در خصوص افتتاح اسپا در هتل Crescent Court بسیار هیجان زده هستیم زیرا ویژگی خاصی را به این هتل اضافه می نماید. اسپا یکی از مهم ترین اهداف پروژه بهبود 30 میلیون دلاری این هتل است. ما مطمئن خواهیم بود به زودی این هتل بر سر زبان مردم این شهر می افتد. ما پذیرای بازدیدنمایندگان، افراد محلی و اعضای باشگاه هستیم تا تجربه ای درخشان را برای آن ها رقم بزنیم.

در کوشش برای حفظ نماد رنسانس فرانسه در این هتل اسپا در غالب یک فرمت کلاسیک همراه با ترکیبی بی نظیر از داستان های ثروتمند و معماری مدرن طراحی شده است. طراحی ظریف و به ظاهر ساده فضای آرامش بخشی را ایجاد می نماید. در هنگام ورود، دوستداران اسپا به مکانی آرامش بخش و بدون استرس قدم می گذارند. اینجا مکانی مناسب برای درمان های طبیعی و آرامش بخش است. همه آثار هنری و مواد آن به کار گرفته شده است تا زیبایی و سادگی الگوهای طبیعی را نمایش دهند.

اسپا در هتل Crescent Court دارای 16 اتاق درمانی، سالن های زنانه و مردانه، اتاق های آرامش بخش، سوئیت مخصوص زوج ها، جکوزی سرد و گرم، سونا خشک، سالن مانیکور و پدیکور ناخن ها و بعلاوه یک سالن استراحت با نوشیدنی هایی ارگانیک تازه است. خدماتی متفاوتی از قبیل ماساژ بدن و صورت، درمان بدن، مراقبت از پوست، مراقبت از ناخن و اپیلاسیون در این مکان انجام می گردد. امکانات اضافی مانند فضای خرده فروشی و مرکز سلامت و تناسب اندام با تجهیزات نو، کفپوش و نورپردازی نو راه اندازی شده است.

برای جشن این دستاورد بزرگ تحت عنوان سال نو، اسپای نو برای شما، برای 100 نفر اولی که تا 31 مارس ثبت نام نمایند، اسپا خدمات کاملی در اختیار آن ها قرار می دهد. در نهایت رفاه و بدون محدودیت، اعضا می توانند از تمام امکانات، از مرکز تناسب اندام گرفته تا کلاس های ورزش گروهی از مبتدی تا پیشرفته لذت ببرند. سایر مزایا به پاس حسن نیت اعضا عبارت اند از: دسترسی به استخر شنا، تخفیف در همه سرویس های آب گرم، پیشنهاد های ویژه در غذاخوری و بعلاوه تخفیف در نرخ اتاق ها.

منبع: کجارو / traveldailynews.com

به "راه اندازی مرکز اسپای چند میلیون دلاری در هتل Crescent Court" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز اسپای چند میلیون دلاری در هتل Crescent Court"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید