راه اندازی 7 شهردخت نوآوری در تهران ، گره مسائل شهر با استعدادهای دختران خلاق باز می گردد

به گزارش سریال شهرزاد، راه اندازی شهردخت های نوآوری برای استفاده از توانمندی های دختران در حل مسائل مرکز، در اولویت برنامه های شهرداری تهران است و در این رابطه تا به امروز 7 شهردخت افتتاح شده است.

راه اندازی 7 شهردخت نوآوری در تهران ، گره مسائل شهر با استعدادهای دختران خلاق باز می گردد

به گزارش سریال شهرزاد، مریم اردبیلی مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: مجموعه شهردخت های نوآوری، زیرساخت های تازه و فضایی برای استعدادیابی، مهارت آموزی، کار تیمی و پاتوق های گفت وگوی دختران نوجوان هستند که در یک فضای فراغتی و تفریحی توام با بازی و نشاط، شرایط کنش گری برای حل مسائل شهری را مهیا نموده اند.

او با یادآوری افتتاح 7 شهردخت نوآوری در مرکز گفت: باید ظرف چند سال آینده بتوانیم در هر منطقه از شهر تهران، یک شهردُخت نوآوری داشته باشیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران بعلاوه با اشاره به اینکه قبلا زیرساخت های شهربانو برای حضور زنان را در همه منطقه ها شهر تهران داشتیم، ادامه داد: شهربانوها مجموعه های چندمنظوره برای خدمات فراغتی و تفریحی زنان بود اما شهردخت ها مجموعه هایی برای توان افزایی، مهارت آموزی و استفاده از ایده های نوآورانه دختران نوجوان و جوان تهرانی است تا از این ظرفیت در شهرداری بهره مند شویم.

اردبیلی توضیح داد : پتانسیل دختران نوجوان و جوان با همه تنوع، تکثر، ایده ها و خلاقیت های متنوع و پرشمارشان، یک فرصت بزرگ برای ساختن آینده مرکز است.

منبع: همشهری آنلاین

به "راه اندازی 7 شهردخت نوآوری در تهران ، گره مسائل شهر با استعدادهای دختران خلاق باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 7 شهردخت نوآوری در تهران ، گره مسائل شهر با استعدادهای دختران خلاق باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید