رژیم غذایی عجیب و غریب ارلیگ هالند

به گزارش سریال شهرزاد، به گزارش استار، ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی در حال حاضر در سطح بالاتری نسبت به سایر بازیکنان فعالیت می نماید. ملی پوش نروژی در مدت کوتاهی به یکی از برترین بازیکنان دنیا تبدیل شده و حالا از پشت صحنه زندگی خود صحبت نموده است.

رژیم غذایی عجیب و غریب ارلیگ هالند

هالند در مستندی به نام هالند - تصمیم بزرگ به رژیم غذایی خود می پردازد، رژیمی که شامل خوردن قلب و جگر گاو است. مهاجم سیتی که در این فصل 33 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده، درباره اهمیت نوشیدن آب تصفیه شده نیز صحبت نموده و بر اهمیت نور خورشید تاکید نموده است.

هالند در این مستند درباره برنامه های روزانه و رژیم غذایی خود گفت: من به مراقبت از بدنم اهمیت می دهم. به نظر من خوردن غذا های باکیفیت مهمترین چیز است. مردم می گویند گوشت بد است، اما کدام گوشت؟ گوشتی که از مک دونالد می خرید؟ یا گاو محلی که همان جا علف می خورد؟ هالند گفت من قلب و جگر گاو را زیاد می خورم.

آندریا بوکتا، متخصص تغذیه ورزشی می گوید: این یک رژیم غذایی قدیمی است که در آن پدربزرگ و مادربزرگ و والدین ما در کودکی به ما جگر و قلب می دادند تا از کم خونی ما جلوگیری کنن، زیرا این ها غذا های سرشار از آهن هستند و امروز در جامعه اهمیت خود را از دست داده است.

هالند روزانه 6000 کالری می خورد

این جوان 22 ساله روزانه حدود 6000 کالری غذا می خورد تا بدن خود را در برترین حالت نگه دارد. به نظر بسیاری از متخصصان این میزان برای یک فرد عادی زیاد است، اما برای بازیکن نروژی با قد و وزن او کافی است. (میزان کالری مورد احتیاج برای یک مرد 20 ساله 3200 کالری در روز است)

هالند در ادامه شرح می دهد که او سعی می نماید هر روز صبح آفتاب بگیرد.

او در این زمینه گفت: اولین کاری که صبح انجام می دهم این است که میزانی نور خورشید به چشمانم برسد. هم چنین نوشیدن آب تصفیه شده اهمیت زیادی برای بدن دارد و من خیلی روی این موضوع تاکید دارم.

هالند با گلی که در بازی با آرسنال به ثمر رساند شمار گل های خود را در فصل جاری لیگ جزیره به عدد 33 رساند که این یک رکورد در تاریخ رقابت های لیگ برتر است. از زمانی که رقابت های لیگ برتر انگلیس با حضور 20 تیم برگزار می گردد تا به امروز هیچ بازیکنی نتوانسته است که در یک فصل 33 گل به ثمر رساند تا مهاجم نروژی یک رکورد تازه را به نام خود به ثبت رساند. البته سیتی 7 بازی دیگر هم پیش رو دارد و هالند همچنان می تواند این رکورد خود را بهبود بخشد.

منبع: فرارو

به "رژیم غذایی عجیب و غریب ارلیگ هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم غذایی عجیب و غریب ارلیگ هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید