سارا بهمنیار به دیدار رده بندی رفت، یک برنز در انتظار بانوان

به گزارش سریال شهرزاد، امروز چهارشنبه 16 آبان ماه در روز دوم از بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی دنیا، تیم اعزامی کشورمان به این دوره از رقابتها شش نماینده داشت که بهمن عسگری با برتری مقابل همه رقبا راهی مبارزه نهایی شد، هامون درفشی پور در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه می نماید. امیرمهدیزاده، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی هم حذف شدند.

سارا بهمنیار به دیدار رده بندی رفت، یک برنز در انتظار بانوان

بهمنیار آخرین کاراته ایران در مبارزات امروز بود که در گروه شانس مجدد در اولین مبارزه برابر نماینده صربستان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در وزن 50- کیلوگرم بعد از برتری برابرکریستین ویکا از لیتوانی، ران لی از چین و آیچا سیاح از مراکش در مرحله یک چهارم نهایی 3 بر2 به سراپ اوزچلیک از ترکیه باخت و به گروه شانس مجدد رفت.

برای تیم ملی کاراته ایران سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به دیدار نهایی راه یافته و پورشیب به همراه درفشی پور هم با رسیدن به دیدار نهایی شانس کسب مدال برنز را دارند. دیدارهای رده بندی و نهایی روز در بخش انفرادی روز شنبه 19 آبان ماه برگزار خواهد شد.

تاکنون فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور اعضای تیم کاراته بانوان در بخش کومیته انفرادی حذف شده اند.

این دوره از مسابقات سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سارا بهمنیار به دیدار رده بندی رفت، یک برنز در انتظار بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا بهمنیار به دیدار رده بندی رفت، یک برنز در انتظار بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید