سفر اپ: با iGO Navigation به صورت آفلاین مسیریابی کنید

به گزارش سریال شهرزاد، iGO Navigation نام اپلیکیشنی برای مسیریابی است که می توان به صورت آفلاین از آن استفاده کرد. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS منتشر شده است. همراه خبرنگاران باشید تا با iGO Navigation بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با iGO Navigation به صورت آفلاین مسیریابی کنید

سرویس های موقعیت یابی بسیار زیادی برای تلفن های هوشمند وجود دارند که همگی تقریبا یک کار نسبتا مشابهی را انجام می دهند. ساختار کلی این گونه از برنامه ها بدین صورت است که ابتدا موقعیت کاربر را ازطریق GPS تشخیص می دهند و سپس با دریافت مقصد وی، راستا مناسبی را برای او نمایش می دهند. اما تفاوت اصلی در این گونه از اپلیکیشن ها ویژگی هایشان است. اغلب نقشه ها به صورت آنلاین کار می نمایند یا حداقل راستایابی را به صورت آنلاین انجام می دهند اما بسیاری از کاربران تمایل دارند که تمام این کار ها به صورت آفلاین صورت گیرد. همراه سریال شهرزاد باشید تا با یک اپلیکیشن آفلاین در حوزه راستایابی آشنا شویم.

iGO Navigation نام اپلیکیشنی است که قابلیت های زیادی را در مورد راستایابی به کاربرانش ارائه می نماید. اطلاعات نقشه بیش از 100 کشور در این برنامه وجود دارد و قابلیت جالب آن، تمرکز خاص روی جاذبه های گردشگری است. با یاری این ویژگی تمام جاذبه های گردشگری در نقشه وجود دارند و به سادگی می توان برای رسیدن به آن ها راستایابی کرد. نکته قابل توجه این که اپلیکیشن مذکور آفلاین است. بعلاوه فضای اشغال این اپلیکیشن در حافظه دستگاه تان نیز تقریبا نصف اندازه حافظه مورد احتیاج برنامه های مشابه است. از سایر قابلیت های این اپلیکیشن می توان به پشتیبانی از دستورات صوتی و نمای سه بعدی شهر ها و جاذبه های گردشگری اشاره نمود. شما کاربران عزیز سریال شهرزاد نیز می توانید به وسیله لینک های زیر این اپلیکیشن را برای دستگاه های هوشمندتان دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: با iGO Navigation به صورت آفلاین مسیریابی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با iGO Navigation به صورت آفلاین مسیریابی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید