برنامه اسکن سه بعدی Epic Games RealityScan اکنون در فروشگاه App برای iPhone و iPad به رایگان در دسترس است

به گزارش سریال شهرزاد، اوایل امسال، اپیک گیمز اپلیکیشن جدیدی به نام RealityScan را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد اشیاء را اسکن نموده و با استفاده از دوربین آیفون و آی پد آن ها را به مدل های سه بعدی با کیفیت بالا تبدیل نمایند. پس از ماه ها آزمایش بتا، RealityScan اکنون در فروشگاه App iOS برای همه در دسترس است.

برنامه اسکن سه بعدی Epic Games RealityScan اکنون در فروشگاه App برای iPhone و iPad به رایگان در دسترس است

RealityScan از دوربین آی فون و آی پد برای ایجاد اشیاء سه بعدی استفاده می نماید

این برنامه با فناوری های Capturing Reality ساخته شده ، یک شرکت متخصص در راه چاره های فتوگرامتری که به وسیله Epic Games در سال 2021 خریداری شد.

اکنون با RealityScan، Epic می خواهد این امکان را برای همه فراهم کند که بدون احتیاج به ابزار های پیشرفته و پیشرفته، مدل های سه بعدی از اشیاء دنیای واقعی ایجاد نمایند.

با RealityScan، هر کسی می تواند مدل های سه بعدی را تنها در چند دقیقه با انجام چند مرحله ساده ایجاد کند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که با استفاده از تلفن یا تبلت خود از شیء عکس بگیرند و سپس برنامه بقیه کار ها را انجام می دهد تا به وسیله پردازش ابری، تصاویر را به یک مدل سه بعدی تبدیل کند.

RealityCapture یک نرم افزار فتوگرامتری پیشرفته است که قادر به بازسازی اشیا و صحنه ها با هر مقدار ای از تصاویر یا اسکن لیزری است و اسکن های سه بعدی را با دقت بی نظیر و کیفیت مش با سرعتی چند برابر بیشتر از نرم افزار های رقیب ارائه می دهد. ثبت واقعیات فیزیکی برای تجربیات دیجیتال به طور سنتی پیچیده، فنی و کار فشرده بوده، اما اکنون به سادگی باز کردن قفل گوشی هوشمند شماست.

البته، کار هایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که اسکن با کیفیت خوب گرفته شده است. این ها شامل داشتن حداقل 20 عکس از سوژه در زوایای مختلف در شرایط نوری خوب و پس زمینه تمیز است.

هنگامی که ضبط کامل شد، شی 3 بعدی را می توان اسکپورت و در Sketchfab که یک پلت رم محبوب برای انتشار و کشف محتوای 3D، AR، و VR است، آپلود کرد. این مدل ها را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد، مانند تبدیل آن ها به اشیاء واقعیت افزوده یا اضافه کردن آن ها به بازی ها با موتور Unreal Engine.

RealityScan اکنون به صورت رایگان در اپ استور در دسترس است. با هر آی فون یا آی پد دارای iOS 16.0 یا بالاتر کار می نماید. به گفته اپیک گیمز، نسخه اندروید RealityScan نیز در دست ساخت است. با این حال، هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه اپلیکیشن اندروید برای کاربران وجود ندارد.

منبع: یک پزشک

به "برنامه اسکن سه بعدی Epic Games RealityScan اکنون در فروشگاه App برای iPhone و iPad به رایگان در دسترس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه اسکن سه بعدی Epic Games RealityScan اکنون در فروشگاه App برای iPhone و iPad به رایگان در دسترس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید