سکوهای خالی استادیوم غدیر و تشویق الهلال از سوی اهوازی ها

به گزارش سریال شهرزاد، اندک طرفداران استقلال خوزستان به تشویق رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداختند.

سکوهای خالی استادیوم غدیر و تشویق الهلال از سوی اهوازی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی سریال شهرزاد، دیدارهای تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در حالی از ساعت 17 امروز (پنج شنبه) در استادیوم غدیر اهواز برگزار خواهد شد که در فاصله یک ساعت مانده به بازی فقط دو هزار نفر در استادیوم حضور دارند که تقریباً همه آنها پرسپولیسی هستند.

اتوبوس پرسپولیسی ها میان استقبال بسیار پرشور طرفداران از هتل خارج شد و بدون اسکورت به سمت استادیوم غدیر آمد. طرفداران کوچکترین بی احترامی به سرخپوشان نکردند و فقط برای دریافت عکس به هتل این تیم رفتند.

لیدرهای باشگاه استقلال خوزستان دو پرچم بزرگ آبی در صندلی تماشاگران این تیم نصب نموده اند. جالب اینجاست که این صندلی ها در حال حاضر خالی از تماشاگر است و فقط پرچم به روی آن دیده می گردد.

اندک طرفداران استقلال خوزستان به تشویق الهلال پرداختند.

بلیت فروشی در بیرون استادیوم بسیار منظم و از چند باجه انجام شد که این موضوع رضایت طرفداران را در پی داشت.

حدود دو هزار پرسپولیسی صندلی مربوط به طرفداران این تیم را تصرف نموده و از یک ساعت و نیم مانده به شروع بازی با شور و هیجان زیاد در حال تشویق سرخپوشان هستند.

مارکو مربی بدنساز پرسپولیس به همراه چوک اولین نفراتی بودند که وارد زمین شده و با چیدن موانع زمین را آماده تمرینات قبل از بازی سرخپوشان کردند. طرفداران پرسپولیسی این دو مربی کروات را حسابی تشویق کردند.

بین طرفداران پرسپولیس بنر بزرگی از علی کریمی دیده می گردد که طرفداران اندیمشکی آن را تقدیم به کاپیتان پیشین تیم محبوبشان کردند.

سکوهای خالی استادیوم غدیر باعث تعجب حتی مسئولان تیم میزبان شده است.

منبع: تسنیم

به "سکوهای خالی استادیوم غدیر و تشویق الهلال از سوی اهوازی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوهای خالی استادیوم غدیر و تشویق الهلال از سوی اهوازی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید