شیائومی 12 اولترا احتمالا از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید

به گزارش سریال شهرزاد، درباره شیائومی 12 اولترا که یکی از اعضای سری پرچم دار شیائومی 12 به شمار میرود، این روز ها خبر های مختلفی منتشر می گردد. بر اساس جدیدترین شایعه های منتسب به این گوشی هوشمند، جانشین سری می 11 شیائومی احتمالا از سرعت شارژ بالاتری نسبت به نسل قبلی خود پشتیبانی می نماید. به نظر می رسد که این گوشی هوشمند شیائومی بتواند از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند، اما این احتمال هم وجود دارد که این قابلیت دیگر مشخصات این گوشی را تحت الشعاع خود قرار دهد.

شیائومی 12 اولترا احتمالا از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید

مدتی قبل گوشی های سری شیائومی 12 معرفی شدند که از 3 مدل تشکیل شده ولی بین آن ها خبری از مدل اولترا نبود. به نظر می رسد شیائومی در حال آماده سازی این مدل است و به زودی از آن رونمایی خواهد نمود. شایعه شده بود که این گوشی هوشمند که به یکی از پرطرفدارترین مطالب رسانه های خبری تبدیل شده، قرار است با گوشی میکس 5 پرو جایگزین گردد. به تازگی هم خبر جایگزینی این گوشی با شیائومی 12U شنیده شده، اما کمی بعد تعیین شد که شایعه ای بیش نبوده و شرکت شیائومی قرار است هر دو گوشی را روانه بازار کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از افشاگر معتبری به نام Digital Chat Station، گوشی هوشمند پرچم دار شیائومی 12 اولترا که از آن با نام شیائومی L1 هم یاد می گردد قابلیت های جدیدی را همراه خود به ارمغان می آورد. این قابلیت ها بیشتر روی مقوله باتری و سرعت شارژ این گوشی تمرکز می نماید و بخش های دیگر گوشی مانند دوربین آن تغییراتی را به همراه نخواهد داشت. بر اساس آخرین شایعه ها، گل سرسبد سری شیائومی 12 یعنی نسخه اولترا از سرعت شارژ 120 واتی پشتیبانی می نماید.

برای مقایسه باید بگوییم که می 11 اولترا از سرعت شارژ سریع 67 استاندارد شیائومی بهره می برد که باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی آن را شارژ می نماید. بعلاوه پرچم دار فعلی شیائومی از سرعت شارژ بی سیم 67 هم پشتیبانی می نماید که طبق آخرین اطلاعات منتشر شده این عدد در شیائومی 12 اولترا به سرعت شارژ 50 وات کاهش می یابد. از طرفی دیگر گفته می گردد که شیائومی برای این گوشی باتری با ظرفیت 4860 میلی آمپر بر ساعت در نظر گرفته است که نسبت به 5000 میلی آمپر ساعت نسل قبل خود ظرفیت کمتری دارد.

از دیگر شایعه های منتسب به این گوشی می توان به سیستم دوربین آن اشاره نمود. طبق آخرین اطلاعات، ماژول دوربین این گوشی مانند نسل قبلی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین اولترا واید و پریسکوپی 48 مگاپیکسلی تشکیل شده است. همان طور که احتمالا می دانید، هر چقدر اندازه سنسور بزرگ تر باشد، کیفیت عکس های ثبت شده هم بهتر می شوند. علاوه بر این، احتمالا حداکثر اندازه زوم دوربین پریسکوپی این گوشی مانند نسل قبلی 5 برابر باقی می ماند و این شرکت در عوض ترجیح داده سنسور آن را تغییر دهد.

گفته می گردد که پردازنده این گوشی هوشمند تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس خواهد بود که اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده است. برای یادآوری بد نیست بدانیم که نسل قبلی این گوشی هوشمند، یعنی شیائومی می 11 اولترا که فروردین ماه سال جاری از آن رونمایی شد از نمایشگر 6.55 اینچی +QHD با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. قلب تپنده این گوشی را پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 888 تشکیل می دهد که 5 نانومتری است و توانایی پردازشی بسیار بالایی دارد. باید خاطر نشان کنیم که شیائومی می 11 اولترا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسی، دوربین پریسکوپی 48 مگاپیکسلی و اولترا واید 48 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. باید دید در روزهای آینده چه اطلاعات جدیدی از شیائومی 12 اولترا منتشر خواهد شد.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 12 اولترا احتمالا از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12 اولترا احتمالا از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید