مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افت سود سه ماهه شرکت سامسونگ تا اطلاعاتی از جدیدترین گوشی سامسونگ

به گزارش سریال شهرزاد، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افت سود سه ماهه شرکت سامسونگ تا اطلاعاتی از جدیدترین گوشی سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس خبری که رسما از سوی شرکت سامسونگ اعلام شده است، سود سه ماهه سوم این شرکت در سال 2019 روند نزولی را طی نموده است. این موضوع تا حد زیادی به تقاضای ضعیف تراشه های این شرکت مرتبط دانسته می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مایکروسافت Xbox One Console Streaming را برای تلفن های اندرویدی راه اندازی کرد. یک مدیر برنامه ایکس باکس به تازگی فاش کرد که همه توسعه دهندگان ایکس باکس وان از جمله برنامه های ایکس باکس در انگلستان و ایالات متحده می توانند ویژگی جدید جریان بازی را امتحان نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از علاقه مندان به برند کره ای سامسونگ مشتاقند تا جدیدترین محصول این شرکت را ببینند. محصولی که با نام گلکسی اس 10 لایت شناخته می گردد و به زودی وارد بازار می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتشار بعضی اطلاعات غیررسمی و جدید از گوشی ردمی نوت 8T بسیاری از مخاطبان این گوشی را هیجان زده نموده است. به نظر می رسد که شیائومی در فراوری این گوشی جدید به ویژگی های برتر ردمی نوت 8 وفادار بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی آنر 20S در ماه سپتامبر به عنوان جایگزینی ارزانتر برای آنر 20 و آنر 20 پرو با تراشه ای کم قدرت تر؛ Kirin 810 وارد بازار شد. اکنون خبرهایی جالب درباره این گوشی در راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افت سود سه ماهه شرکت سامسونگ تا اطلاعاتی از جدیدترین گوشی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افت سود سه ماهه شرکت سامسونگ تا اطلاعاتی از جدیدترین گوشی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید