جایگاه قدرت از تیم ملی یک کشور 80 میلیونی مهم تر است!

به گزارش سریال شهرزاد، خبرنگاران؛ آیا شما نگران پاییز 1401 نیستید؟ هم گروهی با انگلستان و آمریکا برایتان کمی بیشتر از یک رقابت فوتبال حساس نیست؟ پس چرا هیچ اتفاقی برای تیم ملی رخ نمی دهد؟

جایگاه قدرت از تیم ملی یک کشور 80 میلیونی مهم تر است!

به گزارش سریال شهرزاد، شرایط تیم ملی فوتبال ایران، هر دوستدار فوتبالی را در ایران نگران می نماید. بعد از نزدیک به یک دهه اتحاد و ثبات در این تیم، حالا به جایی رسیده ایم که تیم ملی کشورمان در شرایط شکننده ای واقع شده است.

یکی از مهم ترین دلایل این شرایط هم نابسامانی فدراسیون فوتبال ایران است. کودتایی که برای بیرون کردن عزیزی خادم رخ داد، جنگ قدرتی را رقم زد که موجب قربانی شدن تیم ملی هم شد. در حال حاضر ملکه فکر همه مدیران فوتبالی ایران این است که چه کسی رئیس فدراسیون می گردد. کسی به تیم ملی فکر نمی نماید. چون فکر کردن به شرایط تیم ملی مرحله بعدی این ماجراست. تا زمانی که این جنگ قدرت جریان دارد، تنها تیم ملی است که زمان را از دست می دهد.

در حال حاضر نه شرایط بازی های محبت آمیز تیم معین است و نه اردو های تدارکاتی. حتی می توان گفت که اسکوچیچ هم حضورش در تیم ملی قطعی نیست، چون ممکن است رئیس بعدی فدراسیون فوتبال بنا به سلیقه خود چهره جدیدی را به تیم ملی بیاورد.

افتضاح پیش از این در برکناری اسکوچیچ هم بخشی از همین پازلی است که در نتیجه جنگ قدرت درون فدراسیون رخ داد. مجموع رویداد های حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران یک پیغام ناامید کننده برای مردم دارد؛ جایگاه قدرت از تیم ملی یک کشور 80 میلیونی مهم تر است!

منبع: فرارو

به "جایگاه قدرت از تیم ملی یک کشور 80 میلیونی مهم تر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه قدرت از تیم ملی یک کشور 80 میلیونی مهم تر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید