فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز آغاز کنید

به گزارش سریال شهرزاد، اگر صاحب مغازه یا کسب و کار فیزیکی هستید، احتمالا با مشکلاتی مثل هزینه بالای کرایه مغازه و کم شدن مشتری روبرو شدید.

فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز آغاز کنید

حتما دل تان می خواهد همواره افراد زیادی از شما خرید نمایند و با مشکلاتی مثل این موارد سر و کار نداشته باشید. اول از همه بگویم که داشتن مشتری زیاد اصلا کار سختی نیست و به سادگی می توانید برای کسب و کارتان مشتری پیدا کنید.

در ادامه این مطلب قرار است راهی موثر برای افزایش مشتری و بیشتر شدن عایدیتان معرفی کنیم. در این روش به وسیله اینترنت برای کسب و کارتان مشتری جذب می کنید و به سادگی به جامعه بزرگی از خریداران متصل می شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کسب و کار یا فروشگاه تان را وارد فضای مجازی کنید.

چطور فروش اینترنتی را آغاز کنیم؟

شاید فکر کنید پول درآوردن از اینترنت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خیلی سخت است و به مهارت زیادی احتیاج دارد. در حالت کلی، ایجاد یک کسب و کار آنلاین برای فروش اینترنتی دشواری هایی دارد، اما راه های ساده ای هم برای این کار هست.

حتی اگر زیاد هم از اینترنت استفاده ننموده اید، باز هم می توانید با ساخت فروشگاه در اینترنت، عایدی زیادی داشته باشید.

حالا به این موضوع می پردازیم که چطور به ساده ترین روش فروش اینترنتی را آغاز کنیم. قدم اول این است که با سرویس های آنلاین فروشگاه ساز آشنا شوید. فروشگاه ساز یک سرویس است که به وسیله آن می توانید بدون دانش فنی و برنامه نویسی، یک سایت فروشگاهی کامل برای خودتان بسازید.

در واقع فروشگاه ساز کارهای فنی طراحی سایت را برای شما از قبل انجام داده و لازم نیست با موارد پیچیده ساخت سایت سر و کار داشته باشید. شما فقط کافیست در سرویس های فروشگاه ساز ثبت نام کنید و بعد از آن یک سایت فروشگاهی به شما داده می گردد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ظاهر سایت تان را با سلیقه خودتان تغییر دهید. مثلا متن ها و عکس های پیش فرض را با شرحاتی در خصوص کسب و کارتان جایگزین کنید.

در مرحله بعدی، محصولات و خدمات تان را برای فروش در سایت قرار می دهید. به همین راحتی مشتریان زیادی که در اینترنت هستند کسب و کارتان را می بینند و خریدشان را از سایت شما انجام می دهند. فروشگاه ساز پرتال یکی از سرویس های ایرانی برای طراحی فروشگاه اینترنتی است. با استفاده از پرتال می توانید خیلی ساده و بدون احتیاج به هیچ دانش خاصی سایت فروشگاهی بسازید.

ابتدا به سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه نموده و در سایت ثبت نام کنید. بعد از ثبت کردن مشخصات تان، به پنل فروشگاه ساز وارد می شوید. در ابتدا چند ویدیو آموزشی کوتاه به شما نمایش داده می گردد. بعد از تماشا این ویدیوها، خیلی راحت و بدون هیچ مسئله ای می توانید یک سایت فروشگاهی برای خودتان بسازید و به وسیله آن کسب عایدی کنید. در مقاله آموزش ساخت فروشگاه اینترنتیبه صورت کامل فرایند ایجاد سایت فروشگاهی را به شما شرح دادیم.

چقدر طول می کشد تا سایت فروشگاهی آماده گردد؟

اگر از فروشگاه سازها بهره ببرید، فرایند ساخت سایت و قرار دادن محصولات در آن به سرعت انجام می گردد. اگر همین الان برای ایجاد سایت با فروشگاه ساز اقدام کنید، تا 10 دقیقه دیگر یک سایت اینترنتی برای فروش محصول خواهید داشت.

درست است، فقط 10 دقیقه زمان می برد تا یک سایت برای شما ایجاد گردد. حالا 3 یا 4 ساعت وقت بگذارید و ویدیوهای آموزشی کار با فروشگاه ساز را ببینید.

بعد از تماشا ویدیوهای آموزشی، نهایتا 2 تا 3 ساعت طول می کشد تا صفحه اول سایت تان را طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می گردد و بعد از آن به سراغ صفحات دیگر سایت مثل صفحه تماس با ما و درباره ما می روید. بعد از تکمیل شدن صفحات اصلی سایت، وقتش رسیده که محصولات تان را در سایت قرار دهید.

مدت زمان این کار به تعداد کالاهای فروشگاه شما بستگی دارد. به طور میانه وارد کردن هر کالا در سایت حدود 30 دقیقه تا 1 ساعت زمان می برد. پس در 1 روز می توانید 10 محصول را در سایت تان قرار دهید. نهایتا 4 تا 6 روز طول می کشد که سایت تان آماده گردد و فروش اینترنتی را آغاز کنید.

چطور برای سایتم مشتری پیدا کنم؟

حالا که سایت شما آماده شده است باید در پی این باشید که فروشگاه اینترنتی خودتان را به مشتریان معرفی کنید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد.

یک راه خیلی موثر این است که سایت تان را به موتورهای جستجوی محصول ترب و ایمالز متصل کنید. با این کار مشتریانی که در پی محصولات شما هستند، سایت تان را در ترب و ایمالز می بینند. اگر قیمت محصول تان رقابتی باشد، وارد سایت شما می شوند و خریدشان را انجام می دهند.

اگر از فروشگاه ساز پرتال بهره ببرید، این امکان برای شما فراهم شده است که سایت تان را خیلی راحت و بدون انجام کار خاصی به ترب و ایمالز متصل کنید. این روش باعث می گردد که به سرعت برای سایت تان مشتری پیدا کنید. برخی از فروشگاه های اینترنتی در کمتر از 1 هفته بعد راه اندازی، از این طریق توانستند مشتریان زیادی برای خودشان پیدا نمایند.

فروش اینترنتی را جدی بگیرید

فروش اینترنتی نه به سرمایه زیادی احتیاج دارد و نه ضروری است مثل مغازه همواره در آن حضور داشته باشید. با ساخت سایت در اینترنت، مشتریان وارد آن می شوند و خرید می نمایند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش ها را بسته بندی کنید و برای خریداران بفرستید. فروش اینترنتی به سادگی کسب و کار شما را متحول می نماید، پس همین الان یک سایت فروشگاهی بسازید و این کار را آغاز کنید.

برای طراحی سایت، همین الان به وب سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز های پنجشنبه، آدینه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 63404-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

منبع: اتاق

به "فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز آغاز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اینترنتی را در کمتر از 2 روز آغاز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید