معرفی 15 خنک کننده باکیفیت برای گوشی موبایل15 خنک کننده گوشی برای گیمرهای موبایل

به گزارش سریال شهرزاد، اگر عاشق انجام بازی موبایل هستید، حتما باید داغ شدن بیش از حد گوشی را تجربه نموده باشید. داغ شدن زیاد گوشی باعث می گردد به صورت اتوماتیک از توان پردازنده کاسته گردد تا دستگاه خنک بماند. در نتیجه عملکرد گوشی هم افت می نماید. برای رفع کردن این مشکل احتیاج است تا پردازنده در خنک ترین حالت ممکن قرار بگیرد که چنین چیزی جز با خرید یک خنک کننده عالی برای گوشی میسر نمی گردد. پس با ما همراه باشید تا شما را با 15 مدل از برترین خنک کننده های گوشی موبایل آشنا کنیم.

معرفی 15 خنک کننده باکیفیت برای گوشی موبایل15 خنک کننده گوشی برای گیمرهای موبایل

فهرست محتوا

15 خنک نماینده گوشی برای گیمرهای موبایل

1. خنک نماینده گوشی موبایل ممو مدل MEMO FL07

2. خنک نماینده گوشی موبایل مدل PUBG-AL01

3. خنک نماینده گوشی موبایل مدل P10-PUBG

4. خنک نماینده گوشی موبایل مدل بی سیم AL-05

5. خنک نماینده گوشی موبایل مدل AL02

6. خنک نماینده گوشی موبایل راک مدل RAU0731

7. خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل JS39

8. خنک نماینده گوشی موبایل مدل K4 RGB

9. خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل LZ-F10

10. خنک نماینده گوشی موبایل ممو مدل رادیاتوری کد PUBG-DL07

11. خنک نماینده گوشی موبایل ممو مدل DL05

12. خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل K4

13. خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل X3-1

14. خنک نماینده گوشی موبایل بلک شارک مدل Funcooler

15. خنک نماینده گوشی موبایل مدل Red Magic 6 pro

سخن پایانی

خنک نماینده گوشی موبایل مدل P11-PUBG

330,000

249,800

تومان

خنک نماینده گوشی موبایل مدل AL-5

480,000

432,000

تومان

محبوب ترین خنک نماینده های گوشی موبایل در سریال شهرزاد

مشاهده همه

15 خنک نماینده گوشی برای گیمرهای موبایل

1. خنک نماینده گوشی موبایل ممو مدل MEMO FL07

نخستین محصولی که قصد معرفی آن را داریم، یک خنک نماینده از برند ممو است که از گوشی هایی با عرض 66 تا 84 میلی متر پشتیبانی می نماید. این محصول از یک فن قدرتمند بهره می برد که قادر است 7500 دور در دقیقه بچرخد تا بدین ترتیب از داغ شدن پردازنده گوشی جلوگیری کند و اجازه ندهد در انجام کارهای سنگین، عملکرد گوشی افت کند. علاوه بر این ها، با خنک نگه داشتن گوشی، طول عمر قطعات و باتری هم به شکل چشمگیری افزایش پیدا می نماید. این محصول سرمای قابل قبولی دارد اما با توجه به بازه قیمتی، نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید.

خنک نماینده گوشی موبایل ممو مدل MEMO FL07

263,170 تومان

مشاهده و خرید

2. فن گوشی موبایل مدل PUBG-AL01

دومین محصولی که قصد معرفی آن را داریم، یکی از برترین ابزارهایی است که می تواند گوشی شما را در سخت ترین شرایط کاری خنک نگه دارد. این فن از نوع سیمی بوده و علی رغم فراوری نویز کم، قدرت خنک نمایندگی خوبی دارد. در نتیجه می توانید صدای بازی را به خوبی دریافت نموده و بدون داغ شدن شدید گوشی از تجربه بازی لذت ببرید. فن این خنک نماینده هفت پرده دارد که از جلوه نورپردازی RGB هم پشتیبانی می نماید. علاوه بر این ها، وزن 45 گرمی آن هم باعث شده تا هنگام اتصال آن به گوشی، دستگاه خیلی سنگین نگردد. این فن برای تمام گوشی های با ضخامت نهایتا 15 میلی متر مناسب است و سازگاری کاملا هم با گوشی های برندهای مختلف دارد.

خنک نماینده گوشی موبایل مدل PUBG-AL01

29 %

350,000

249,800 تومان

مشاهده و خرید

3. خنک نماینده گوشی موبایل مدل P10-PUBG

فن P10-PUBG اگرچه سرعت بسیار بالایی ندارد اما بی سیم بودن آن باعث می گردد فوق العاده کاربردی تر از مدل هایی باشد که از اتصال سیمی بهره می برند. این محصول یک فن با سرعت 4700 دور بر دقیقه دارد که برای خنک کردن گوشی هایی که خیلی به شدت داغ نمی نمایند مناسب است. باتری به کار رفته در آن هم 500 میلی آمپر ساعتی است و دوام خوبی هم دارد. به همراه این محصول کابل شارژر هم عرضه شده تا زمانی که شارژر به اتمام رسیده بتوانید آن را شارژ کنید.

خنک نماینده گوشی موبایل مدل P10-PUBG

21 %

440,000

349,800 تومان

مشاهده و خرید

4. فن گوشی موبایل مدل بی سیم AL-05

فن گوشی موبایل AL-05 هم یک خنک نماینده بی سیم به شمار میرود که با انواع و اقسام گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون سازگاری دارد. قدرت خنک نمایندگی این محصول هم به لطف یک فن سریع به کار رفته در آن نسبتا خوب است و اجازه نمی دهد گوشی خیلی داغ کند. در این محصول چند لایه آلیاژ آلومینیوم نیز به کار گرفته شده تا قدرت آن به شکل محسوسی افزایش پیدا کند به این صورت که فقط 10 ثانیه زمان احتیاج دارد تا بیش از 10 درجه از دمای گوشی بکاهد (بسته به نوع بازی و مقدار داغی گوشی). این فن از سه حالت سرعت بهره می برد که به شما اجازه می دهد در زمان های غیر ضروری در مصرف انرژی آن صرفه جویی کنید. این محصول با یک گیره به گوشی متصل می گردد و با یک بار شارژ، ساعت ها امکان انجام بازی را به شما می دهد.

خنک نماینده گوشی موبایل مدل بی سیم AL-05

20 %

486,000

388,800 تومان

مشاهده و خرید

5. خنک نماینده گوشی موبایل مدل AL02

فن مدل AL02 یک محصول با بهره مندی از RGB است که هم کیفیت بالایی دارد و هم بسیار زیباست. این محصول از فناوری دوگانه برای پایین آوردن دمای گوشی بهره می برد که شامل استفاده از تراشه های نیمه هادی است. به این صورت که عملکرد آن مثل یخچال است و دمای گوشی را با ایجاد سرما پایین می آورد. در کنار این فناوری جالب و برای تکمیل فرایند خنک سازی گوشی های هوشمند از یک عدد فن خنک نماینده هم استفاده شده تا دیگر هیچ کم و کسری در این زمینه وجود نداشته باشد. این محصول برای تأثیر بیشتر در خنک سازی گوشی از یک صفحه آلومینیومی هم در قسمت تماس با بدنه گوشی بهره می برد. نوع اتصال این فن سیمی است و به وسیله اتصال آهنربایی به گوشی وصل می گردد.

خنک نماینده گوشی موبایل مدل AL02

619,000 تومان

مشاهده و خرید

6. فن گوشی موبایل راک مدل RAU0731

فن راک مدل RAU0731 یک فن جالب شبیه به کارت گرافیک است که حدودا 65 گرم وزن دارد و در دسته فن های نسبتا سبک قرار می گیرد. این محصول با تمام گوشی های هوشمند با عرض حدبیشتر 86 میلی متر سازگاری دارد و به سادگی می تواند آن ها را خنک کند. شرکت سازنده بعلاوه برای این دستگاه از نورهای رنگی هم استفاده نموده که لذت بازی کردن در شب را چندین برابر می نماید. این فن با استفاده از دو گیره که در اطراف موبایل قرار می گیرد و به لطف برش هایی که در بخش کناری آن وجود دارد، گرما را به سرعت بیرون می دهد.

خنک نماینده گوشی موبایل راک مدل RAU0731

680,000 تومان

مشاهده و خرید

7. خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل JS39

فن ریمکس مدل JS39 یکی از جدیدترین و برترین محصولات شرکت پرآوازه و نام آشنای ریمکس به شمار میرود که در خنک سازی گوشی موبایل عملکرد فوق العاده ای دارد. در این مدل با استفاده از چیپ کنترل هوشمند که به دکمه های تنظیم دمای دستی روی دستگاه متصل است می توانید دمای مناسب دقیقی برای گوشی خود تنظیم کنید. بعلاوه استفاده از چند لایه خنک نماینده به سرعت و قدرت کاهش دمای آنی آن افزوده است. فن به کار رفته در این محصول 7 پره بوده و سرعت بسیار خوبی هم دارد. ریمکس مدل JS39 به یک نمایشگر دیجیتالی هم مجهز شده که مقدار دمای گوشی را به شما نشان می دهد. این فن از نور RGB پشتیبانی و صدای کمی هم هنگام چرخش ایجاد می نماید. این محصول 60 گرم وزن دارد و از گوشی هایی با عرض حدبیشتر 8.5 سانتی متر پشتیبانی می نماید.

خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل JS39

2 %

985,000

965,000 تومان

مشاهده و خرید

8. فن گوشی موبایل مدل K4 RGB

یکی از برترین و حرفه ای ترین خنک نماینده های موجود در این فهرست، K4 RGB است. این محصول از دو فن بهره می برد و در نتیجه برای گوشی هایی مناسب است که به شدت هنگام بازی داغ می نمایند. البته استفاده از دو فن باعث شده وزن این محصول به 96 گرم برسد که به خاطر عملکرد فوق العاده اش در خنک سازی گوشی می توان از این ضعف چشم پوشی کرد. هر دو فن این محصول قادرند با سرعت فوق العاده 7000 دور در دقیقه بچرخند که در سریع ترین زمان ممکن گوشی را خنک می نمایند. روی بدنه این دستگاه از یک نمایشگر دیجیتالی استفاده شده که دمای گوشی را هم به شما نشان می دهد. از جمله امکانات این گوشی می توان به دکمه خاموش و روشن، خنک نمایندگی رادیاتوری، نورپردازی RGB، کیفیت ساخت بالا و اتصال سیمی اشاره نمود.

خنک نماینده گوشی موبایل مدل K4 RGB

990,000 تومان

مشاهده و خرید

9. فن گوشی موبایل ریمکس مدل LZ-F10

باز هم می رسیم به یک فن عالی از برند خوب ریمکس که اگرچه برخلاف مدل بالا از یک فن بهره می برد اما کیفیت فوق العاده بالایی دارد و می تواند دمای گوشی را در بالاترین سرعت ممکن تا 29 درجه سانتی گراد کاهش دهد. البته این عدد به وسیله خود شرکت اعلام شده و از بازی به بازی دیگر می تواند متفاوت باشد. این فن کاملا بی صداست و حین انجام کار هم رنگ های RGB زیبایی را به نمایش می گذارد. ریمکس در این فن از مواد سرامیکی و آلومینیومی استفاده نموده که عملکرد آن در خنک سازی را به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده است.

خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل LZ-F10

10 %

995,000

900,000 تومان

مشاهده و خرید

10. فن گوشی موبایل ممو مدل رادیاتوری

یکی از خنک نماینده های خوب بازار که اجازه نمی دهد دمای گوشی از 30 درجه بالاتر برود، فن گوشی موبایل ممو مدل رادیاتوری است که سرعت چرخش فن آن به 7500 دور بر دقیقه می رسد. این محصول برای گوشی های اندرویدی و آیفون با عرض 55 تا 85 میلی متر مناسب است و به وسیله گیره به گوشی متصل می گردد. این گوشی از اتصال سیمی بهره می برد و یک کابل هم برای این منظور درون بسته بندی آن قرار گرفته است. فن گوشی موبایل ممو مدل رادیاتوری از نورپردازی RGB هم بهره می برد تا علاوه بر کارایی عالی، زیبایی زیادی هم داشته باشد. وزن این فن علی رغم تک فن بودن آن به 135 گرم می رسد تا بدین ترتیب در دسته فن های نسبتا سنگین قرار بگیرد.

خنک نماینده گوشی موبایل ممو مدل رادیاتوری کد PUBG-DL07

32 %

1,100,000

749,800 تومان

مشاهده و خرید

11. خنک نماینده گوشی موبایل ممو مدل DL05

فن رادیاتوری ممو dl05 یک فن بسیار کارآمد با نمایشگر دیجیتالی جهت نمایش دمای گوشی است که از اتصال سیمی بهره می برد و سرعت چرخش بسیار بالایی هم دارد. این فن زیبا از LEDهایی برای پایکوبی نور RGB بهره می برد که در هنگام گیمینگ در نور شب زیبایی آن چشم نواز می گردد. این فن 78 گرم وزن دارد و در نتیجه خیلی سنگین نیست. روی پنل این فن هم از یک لایه سیلیکون استفاده شده تا دما با سرعت بیشتری به آن منتقل گردد و کاهش پیدا کند. این فن قادر است بسته به نوع بازی، دمای گوشی را بین 30 تا 35 درجه نگه دارد.

خنک نماینده گوشی موبایل ممو مدل DL05

27 %

1,150,000

843,000 تومان

مشاهده و خرید

12. خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل X3-1

باز هم ریمس و باز هم یک فن فوق العاده باکیفیت با نام X3-1 که از شکل ظاهری آن هم می توان به کیفیت بالایش پی برد. این فن با استفاده از چیپ کنترل هوشمند، دمای واقعی ایجاد شده روی خنک نماینده را به وسیله یک صفحه دیجیتال با یکای سانتی گراد به نمایش می گذارد تا متوجه مقدار دقیق دما شوید. استفاده از چند لایه خنک نماینده سرامیکی و آلومینیومی موجب شده وقتی آن را به گوشی متصل می کنید، دمای گوشی به سرعت به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. از جمله مزایای این خنک نماینده در مقایسه با رقبا این است که از اتصال بی سیم بهره می برد و قدرت مورد احتیاج خود را از دو باتری مگنتی دریافت می نماید. البته بدون باتری و با اتصال آن به شارژ هم می توانید از توان فن 7 پره و بی صدای این محصول بهره ببرید. این فن از نورپردازی RGB پشتیبانی می نماید، از گوشی هایی با عرض نهایتا 10 سانتی متر پشتیبانی می نماید، 143 گرم وزن دارد و می تواند دمای گوشی را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

خنک نماینده گوشی موبایل ریمکس مدل X3-1

9 %

1,800,000

1,640,000 تومان

مشاهده و خرید

13. فن گوشی موبایل بلک شارک مدل Funcooler

می رسیم به یک فن فوق العاده زیبا، چشم نواز و صد البته باکیفیت از برند خوب بلک شارک که اگر به گوشی های گیمینگ علاقه مند باشید به احتمال زیاد باید با گوشی های این برند هم آشنا باشید. فن Black Shark با اتصال کابل به گوشی کار می نماید و با فن 5 پره با سرعت 6000 دور بر دقیقه دمای گوشی را پایین می آورد. در ساخت این محصول از مواد ABS، آلیاژ آلومینیوم و سرامیک استفاده شده تا بدین ترتیب گوشی با سرعت قابل توجهی خنک گردد. طبق ادعای شرکت سازنده، ظرف مدت یک دقیقه دمای گوشی با این خنک نماینده به 15 درجه سانتی گراد و ظرف 10 دقیقه تا 5 درجه سانتی گراد می رسد. این فن مناسب گوشی هایی با عرض 67 تا 88 میلیمتر است تا بدین ترتیب با بیشتر گوشی های موجود در بازار سازگاری داشته باشد. این محصول فقط 63 گرم وزن دارد و با فراوری صدایی کمتر از 30 دسی بل، هیچ مزاحمتی در انجام بازی برایتان به وجود نمی آورد.

خنک نماینده گوشی موبایل بلک شارک مدل Funcooler

13 %

1,830,000

1,589,000 تومان

مشاهده و خرید

14. خنک نماینده گوشی موبایل مدل Red Magic 5g

یکی از برترین و شاید بتوان گفت برترین برندی که در زمینه فراوری خنک نماینده گوشی در این فهرست به آن اشاره شده، نوبیا است. این فن از سیستم خنک نماینده الکترونیکی حرارتی استفاده می نماید به این صورت که گرما با استفاده از اثر Peltier از سطح تلفن شما جذب و به سمت سیستم فن راهنمایی می گردد تا این فن بتواند به لطف پنج تیغه قدرتمند که قادرند با سرعت 8000 دور در دقیقه بچرخند، گوشی را خنک کند. صدای این فن اصلا شما را آزار نمی دهد چون شاید به گوشتان هم نرسد! برای روشن شدن این فن باید آن را با کابل USB-C به شارژری با توان خروجی 7 تا 9 وات متصل کنید.

خنک نماینده گوشی موبایل مدل Red Magic 5g

2,600,000 تومان

مشاهده و خرید

15. خنک نماینده گوشی موبایل مدل Red Magic 6 pro

در نهایت می رسیم به گران ترین فن خنک نماینده موجود در این فهرست و حتی سریال شهرزاد که باز هم از برند خوب نوبیا است. فنی که می تواند مکانیزم جذب و دفع دمای آن درست مثل مدل بالایی است با این تفاوت که سرعت چرخش فن درون آن به 9000 دور در دقیقه می رسد و فن آن هم دوتایی است. با این سرعت، فن های خنک نماینده Red Magic 6 pro می توانند دو برابر سریع تر از بال های یک هلیکوپتر بچرخند اما در عین حال کمترین صدا را هم فراوری می نمایند به گونه ای که اصلا برای شما آزاردهنده نخواهد بود. این خنک نماینده به سادگی به گوشی متصل شده و به سختی آن را درون خود نگه می دارد و خنک می نماید. این محصول از نورپردازی RGB پشتیبانی می نماید و جلوه بسیار زیبایی هم دارد.

خنک نماینده گوشی موبایل مدل Red Magic 6 pro

3,500,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

داغ شدن گوشی های هوشمند حین انجام کار سنگین می تواند طول عمر قطعات به کار رفته درون گوشی از جمله خود پردازنده و گرافیک و از همه مهم تر باتری را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. در نتیجه استفاده از یک فن خنک نماینده باکیفیت و عالی برای زمان هایی که قصد داریم گوشی را تحت فشار قرار دهیم می تواند عملکرد خوب و دوام و ماندگاری قطعات آن را تضمین کند. بنابراین پیشنهاد می گردد اگر اهل بازی یا انجام کار سنگین با گوشی هستید و گوشی هم دائما داغ می نماید، حتما یکی از این فن ها را متناسب با بودجه و نوع فعالیت خود بخرید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

45,277,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

61,000,000

تومان

خرید محبوب ترین گوشی های بالارده از سریال شهرزاد

مشاهده همه

سوالات متداول درباره فن خنک نماینده گوشی

فن پنکه ای بهتر است یا رادیاتوری؟

طبیعتا فن رادیاتوری عملکرد به مراتب بهتری از مدل پنکه ای دارد اما قیمت بسیار بالاتر مدل های رادیاتوری باعث می گردد کاربران به سمت مدل های پنکه ای روی بیاورند.

چرا باید از فن خنک نماینده استفاده کنیم؟

تا از داغ شدن بیش از حد گوشی و در نتیجه صدمه تماشا قطعات داخلی آن جلوگیری گردد.

تأثیر فن خنک نماینده چقدر است؟

اگر یک فن خوب و باکیفیت بخرید، مطمئن باشید در انجام بازی حتی بعد از ساعت ها، کمترین لگ و کندی را شاهد خواهید بود چون فن اجازه نمی دهد دمای پردازنده آنقدری بالا برود که سیستم به صورت اتوماتیک از دمای آن در جهت ایجاد تعادل دمایی بکاهد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی 15 خنک کننده باکیفیت برای گوشی موبایل15 خنک کننده گوشی برای گیمرهای موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 15 خنک کننده باکیفیت برای گوشی موبایل15 خنک کننده گوشی برای گیمرهای موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید