مهلت ثبت نام وام های دانشجویی امروز به انتها می رسد

به گزارش سریال شهرزاد، مهلت ثبت نام وام های دانشجویی سال تحصیلی 1400- 1401 به وسیله پورتال صندوق رفاه دانشجویان که از چهارم آبان ماه جاری شروع شده بود، امروز چهارشنبه اول دی ماه انتها می یابد.

مهلت ثبت نام وام های دانشجویی امروز به انتها می رسد

به گزارش گروه دانشگاه سریال شهرزاد، دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلیِ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، دولتی، پیغام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و غیردولتی و آزاد اسلامی می توانند پس از مطالعه شرایط و ضوابط دریافت وام ها در آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی، جهت ثبت درخواست خود به وسیله پورتال دانشجویی صندوق رفاه اقدام نمایند.

دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره شیوع بیماری کرونا و دانش آموختگانی که در دوره این بیماری به زمان معین شرایط بدهی تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه دانشجویان رسیده و دفترچه اقساط دریافت ننموده باشند امکان اضافه شدن دو نیم سال تحصیلی به سنوات مجاز معین شرایط بدهی برای ایشان لحاظ خواهد شد.

طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان مجرد در همه مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و 500 هزار تومان در هر نیمسال بود که با مصوبه تازه به 1میلیون و 950 هزار تومان و برای دانشجویان متأهل (دو برابر دانشجویان مجرد) به مبلغ 3 میلیون و 900 هزار تومان افزایش یافت.

بعلاوه وام ودیعه مسکن متاهلی که برای همه مقاطع تحصیلی یک بار در طول هر مقطع تحصیلی پرداخت می گردد، در شهر تهران 25 میلیون تومان، در کلان شهر ها 20 میلیون تومان و در سایر شهر ها 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که این مبالغ نیز با 30 درصد افزایش به ترتیب در تهران به 32 میلیون و 500 هزار تومان و در کلان شهر ها به 26 میلیون تومان و در سایر شهر ها به 19 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت.

در سال تحصیلی تازه وام شهریه برای دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه های مختلف دولتی، پیغام نور، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، و جامع علمی کاربردی در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان، کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته 2 میلیون و 600 هزار تومان و دکتری 6 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام وام های دانشجویی امروز به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام وام های دانشجویی امروز به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید