مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 گوشی برتر نیمه نخست سال 2019 تا به روزرسانی اپلیکیشن ویز

به گزارش سریال شهرزاد، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 گوشی برتر نیمه نخست سال 2019 تا به روزرسانی اپلیکیشن ویز

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

در شرایطی که نیمه اول سال 2019 را طی نموده ایم، آنالیز گوشی های برتر نیمه نخست 2019 می تواند بسیار جالب باشد این گوشی ها بر اساس محبوبیت بین کاربران گلچین شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس آمارهای جدید دو شبکه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام رکورددار بالاترین نرخ خرابی و عدم دسترسی برای کاربران شده اند. هر دو این شبکه های اجتماعی تحت مدیریت مارک زاکربرگ فعالیت می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جف بزوس؛ مدیرعامل شرکت آمازون که عنوان ثروتمندترین مرد دنیا را نیز یدک می کشد، علاقه خاصی به دنیای ربات ها دارد و به نظر می رسد این علاقه توسط یک شرکت خلاق به شکلی متفاوت تعبیر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جدیدترین به روزرسانی اپلیکیشن مسیریاب ویز که بین بسیاری از کاربران محبوب است می تواند عوارضی جاده ها را شناسایی نموده و دور بزند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک استارتاپ آمریکایی در میشیگان یک ربات هوشمند و سه چرخه طراحی نموده است که می تواند کالاهای مختلف را با خود حمل کند و به مقصد تحویل دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی اعلام نموده که به زودی صدها کارمند خود در ایالات متحده را اخراج می نماید. این شرکت گزارش داد که در حال آماده شدن برای این اخراج گسترده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 گوشی برتر نیمه نخست سال 2019 تا به روزرسانی اپلیکیشن ویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 20 گوشی برتر نیمه نخست سال 2019 تا به روزرسانی اپلیکیشن ویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید