مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون تاشو تا باگ به روزرسانی گوشی هوشمند S10 سامسونگ

به گزارش سریال شهرزاد، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون تاشو تا باگ به روزرسانی گوشی هوشمند S10 سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپل یک حق اختراع جدید برای ساخت گوشی منعطف یا به عبارتی گوشی تاشو ثبت نموده است. این اقدام پس از آن انجام می گردد که شرکت های دیگری مثل هواوی و سامسونگ نیز در تلاشند گوشی های تاشو را به بازار عرضه نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مسائل بزرگ هواوی پس از تحریم ها و محدودیت های آمریکا علیه این شرکت، یافتن یک سیستم عامل جدید به جای اندروید بود. اکنون به نظر می رسد این مشکل حل شده و حتی نام سیستم عامل جدید معین شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیر ارشد حقوقی هواوی اعلام نمود که قرار دادن هواوی در فهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات پاک نماینده و نظافتچی جدید آی روبوت با امکاناتی متفاوت نسبت به نسخه قبلی رونمایی شد. این ربات جدید دارای هوش مصنوعی قدرتمندی است که می تواند تمامی زوایا را نظافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ به علت گزارش مسائل متعدد در حوزه آخرین به روزرسانی نرم افزار S10 تصمیم گرفته است این به روزرسانی را متوقف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل رسما اعلام نمود iOS 13 دوشنبه آینده در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل رونمایی می گردد. بنابراین همه ما انتظار داریم که در این تاریخ شاهد ویژگی هایی جدید در سیستم عامل IOS نیز باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون تاشو تا باگ به روزرسانی گوشی هوشمند S10 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون تاشو تا باگ به روزرسانی گوشی هوشمند S10 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید