میشل اوباما دومین کتابش را منتشر می نماید

به گزارش سریال شهرزاد، میشل اوباما همسر رئیس جمهور سابق آمریکا از انتشار کتاب جدیدش با عنوان نوری که با خود داریم در ماه نوامبر اطلاع داد.

میشل اوباما دومین کتابش را منتشر می نماید

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، کتاب نوری که با خود داریم که از تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) منتشر می گردد، برترین استراتژی های بانوی اول سابق را برای زنده ماندن در مواجهه با موج فزاینده تعصب و عدم تحمل گردآوری نموده و شامل داستان های تازه و بازتاب های روشنگرانه ای در خصوص تغییر، چالش و قدرت است.

این دومین کتاب نوشته میشل اوباما پس از کتاب پیروز شدن (Becoming) است که در نوامبر 2018 منتشر شده بود. شدن روایتی از سفر میشل اوباما از دوران کودکی در جنوب شیکاگو تا تجربیات او به عنوان اولین بانوی اول سیاه پوست آمریکاست که به 50 زبان ترجمه شده و بیش از 17 میلیون نسخه آن در همه قالب ها در سراسر دنیا فروش رفته است.

میشل اوباما در شبکه اجتماعی خبر نگارش کتاب دوم خود را خاطرنشان کرد و در ویدئویی گفت: که از زمان انتشار کتاب شدن، اتفاقات زیادی افتاده، از جمله یک شورش و موج افزایش نفرت، تعصب و عدم تحمل که این مسائل موجب احساس عدم تعادل و آسیب پذیری و حتی گاهی اوقات ترس در او شده است. در نتیجه، او تامل زیادی در خصوص پرسش هایی داشته که چگونه از ناامیدی خود را به چیزی مثبت راهنمایی کنیم ونتیجه آن کتاب نوری ما با خود داریم شده که میشل اوباما آن را نوعی جعبه ابزار و مجموعه ای از بعضی دیدگاه ها و شیوه هایی توصیف نموده که در طول سال ها برای یاری به تمرکز جمع آوری نموده است.

اوباما در مقدمه کتاب جدیدش می نویسد: من آموخته ام که اشکالی ندارد که بدانم عزت نفس با آسیب پذیری درآمیخته شده و آنچه ما به عنوان انسان در این زمین به اشتراک می گذاریم، انگیزه و کوشش برای همیشه بهتر شدن است. ما در روشنایی جسورتر می شویم، اگر نور خود را بشناسی، خودت را می شناسی. از داستان خود صادقانه مطلع هستید. در تجربه من، این نوع خودشناسی باعث ایجاد اعتماد به نفس می گردد که به نوبه خود باعث ایجاد آرامش و توانایی حفظ دیدگاه می گردد و در نهایت به ایجاد ارتباط معنادار با دیگران منجر می گردد و این برای من بستر همه چیز است. یک نور، نور دیگری را تغذیه می نماید. یک خانواده قوی به افراد بیشتری نیرو می دهد. یک جامعه روشن می تواند اطرافیان خود را برانگیزد. این قدرت نوری است که ما با خود داریم.

منبع: فرارو

به "میشل اوباما دومین کتابش را منتشر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشل اوباما دومین کتابش را منتشر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید