نخستین واحد بوم گردی شهرستان شوط افتتاح می گردد

به گزارش سریال شهرزاد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شوط گفت: نخستین واحد بوم گردی شهرستان شوط در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

نخستین واحد بوم گردی شهرستان شوط افتتاح می گردد

به گزارش سریال شهرزاد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ، قاسم عباسی، پنجم شهریور، با اعلام این مطلب اظهار کرد: این واحد بوم گردی در روستای تپه باشی نماز شهرستان شوط راه اندازی شده است.

او اضافه کرد: مجموع سرمایه گذاری اجرا شده برای ایجاد این واحد بوم گردی برابر با 4 میلیارد ریال بوده که 25 میلیارد ریال آن آورده شخصی سرمایه گذاری و مابقی از محل تسهیلات بانکی است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شوط مطرح کرد: این واحد بوم گردی دارای چهار سوئیت بوده و با بهره برداری از آن برای دو نفر اشتغال ایجاد می گردد.

او مطرح کرد: واحدهای بوم گردی از جمله واحدهای اقامتی هستند که در سال های اخیر به دلیل استقبال گردشگران سرمایه گذاری خوبی بر روی آنها اجرا شده است.

عباسی اظهار داشت: با حمایت های اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان سعی می گردد تعداد واحدهای بوم گردی در این شهرستان نیز افزایش پیدا کند.

منبع: میراث آریا

به "نخستین واحد بوم گردی شهرستان شوط افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین واحد بوم گردی شهرستان شوط افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید