پیشنهاد تازه بارسلونا برای جذب لواندوفسکی

به گزارش سریال شهرزاد، به گزارش اسپورت وان، به نظر می رسد که کوشش های بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی همچنان ادامه خواهد داشت و آبی اناری ها دست بردار جذب این مهاجم لهستانی نیستند.

پیشنهاد تازه بارسلونا برای جذب لواندوفسکی

بایرن مونیخ تا به امروز پیشنهاد های 35 و 40 میلیون یورویی آبی اناری ها برای جذب لواندوفسکی را رد نموده است.

آلمان این بار بارسلونا با رقم درخواستی بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی موافقت نموده است به طوری که این باشگاه اسپانیایی حاضر است که برای جذب این مهاجم گلزن 33 ساله 50 میلیون یورو پرداخت کند.

رسانه های آلمانی پیش از این اعلام کردندکه تنها شرط بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی پرداخت 50 میلیون یورو نقد است که ظاهرا بارسلونا با این شرط موافقت نموده است.

روبرت لواندوفسکی یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. او به صراحت اعلام نموده است که دوست دارد این تیم را ترک کند تا راهی بارسلونا شد که این اقدام او با مخالفت باشگاه بایرن روبرو شده است.

باشگاه بایرن مونیخ تا به امروز اجازه جدایی را به لواندوفسکی نداده است و مدیران باشگاه به صراحت اعلام نموده اند که به این بازیکن احتیاج دارند.

علاوه بر بارسلونا از پاری سن ژرمن به عنوان دیگر مشتری جدی لواندوفسکی یاد می گردد البته خود این بازیکن اعلام نموده است که دوست دارد راهی بارسلونا گردد، اما ممکن است که شرایط بد اقتصادی آبی اناری ها و سنگ اندازی سران بایرن باعث گردد تا او راهی تیم پاریسی گردد.

منبع: فرارو

به "پیشنهاد تازه بارسلونا برای جذب لواندوفسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تازه بارسلونا برای جذب لواندوفسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید