کلافگی مقامات ژاپن و کره جنوبی از توسعه کرونا در بین سربازان آمریکایی

به گزارش سریال شهرزاد، افزایش ابتلا به کرونا در بین نیروهای آمریکایی حاضر در دو کشور ژاپن و کره جنوبی باعث نگرانی مقامات این کشور و حتی اتخاذ تدابیر شدیدتر برای عدم تردد نظامیان آمریکایی در سطح شهرها شده است.

کلافگی مقامات ژاپن و کره جنوبی از توسعه کرونا در بین سربازان آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل سریال شهرزاد به نقل از رویترز، نیروهای آمریکایی حاضر در کره جنوبی درپی افزایش بی سابقه نیروهای خود به ویروس کرونا طی یک هفته اخیر هشدار شرایط بهداشتی اعلام نمودند.

طی یک هفته اخیر تعداد مبتلایان به رقم بی سابقه 682 نفر رسید و بدین ترتیب تعداد کل نیروهای آمریکایی مبتلا به کرونا به 3027 نفر افزایش یافته است.

روز آدینه نخست وزیر ژاپن نیز اعلام نمود که تدابیر کنترلی در سه منطقه ای که میزبان پایگاه های نظامیان آمریکایی است افزایش خواهد یافت.

نیروهای آمریکایی حاضر در کره جنوبی روز آدینه در وبسایت خود اعلام نمود که در پی اعلام سطح براوو پلاس، حضور نیروهای آمریکایی در رستوران های خارج از پایگاه، حضور در مراکز خرید، باشگاه های ورزشی، پارک های تفریحی ممنوع اعلام شده است.

در بیانیه نیروهای آمریکایی آمده است: با ادامه شیوع ویروس کرونا در بین نیروهای آمریکایی حاضر در کره جنوبی، این نیروها شرایط مراقبت های بهداشتی را به سطح براوو پلاس ارتقا می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلافگی مقامات ژاپن و کره جنوبی از توسعه کرونا در بین سربازان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلافگی مقامات ژاپن و کره جنوبی از توسعه کرونا در بین سربازان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید