گران ترین واحدهای مسکونی تهران به چه قیمتی فروخته شدند؟

به گزارش سریال شهرزاد، آنالیز وضعیت معامله املاک در بازار راکد مسکن در تهران نشان می دهد نرخ فروش هر متر مربع واحد مسکونی در گران ترین مناطق تهران بین 5 تا 7 میلیون تومان کاهش یافته است.

گران ترین واحدهای مسکونی تهران به چه قیمتی فروخته شدند؟

خبرآنلاین نوشت: اطلاعات منتظر شده در سامانه اطلاعات بازار املاک تهران نشان می دهد در حالی که آپارتمان های 10 تا 15 ساله در زعفرانیه بین 40 تا 45 میلیون تومان در هر متر مربع قیمت داشتند یک واحد مسکونی در این منطقه به قیمت متری 36 میلیون تومان معامله شده است.

این وضعیت در خصوص سایر خانه هایی که در این مناطق واقع شده اند، نیز به چشم می خورد. در جردن نیز واحدی با عمر 5 سال به قیمت متری 28 میلیون تومان به فروش رسیده است.

قیمت واحد مسکونی نوساز در منطقه شیخ بهایی با امکانات کامل 25 میلیون تومان اعلام شده است.

بر این اساس در نیاوران، یکی از گران ترین مناطق تهران واحدی مسکونی با عمر 21 سال به نرخ متری 29 میلیون تومان معامله شد.

قیمت ملکی مشابه با سنی بالاتر در منطقه ولیعصر، محدوده پارک ساعی برابر با 20 میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شده است. در بلوار فردوس اما قیمت ملکی با عمر 13 سال برابر با 19 میلیون تومان در هر متر مربع است.

پیش از این نائب رییس اتحادیه املاک تاکید نمود نحوه قیمت گذاری ملک دیگر تنها به محل قرارگیری ملک باز نمی شود و نوع سازه و امکانات ان در این فرآیند تاثیرگذار است از این رو بعضی واحدهای مسکونی در بعضی مناطق تهران ممکن است حتی از منطقه یک که گران ترین منطقه تهران است، نیز گران تر باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "گران ترین واحدهای مسکونی تهران به چه قیمتی فروخته شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین واحدهای مسکونی تهران به چه قیمتی فروخته شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید